I´m always forgetting my tea

3:31 PM

Jo, je to tak. Poslední dobou jsem v tom zamračeném počasí začala zase dost čajovat... i když z pytlíčků tak přece. Chtělo by to ale výpravu pro nějaké sypané čaje... nejlépe můj milovaný medový polibek čili honey bush. Každopádně vždycky, když si teď udělám čaj tak na něj naprosto zapomenu. Dneska jsem to dokonce dotáhla k dokonalosti - zapoměla jsem si ho vůbec zalejt. Naštěstí mi voda vydržela v konvici ještě horká takže jsem o svůj zelený čaj s ananasem nepřišla.


Přemýšlím jestli dneska má cenu chodit na Labské léto -> "1. září se sejdeme v ústeckém Letním kině. Těší se na vás Václav Neckář, Anna K, Petr Kolář, Josef Vojtek, Marek Ztracený, Alžběta Kolečkářová, Michal Hrůza s kapelou Hrůzy, Janek Ledecký se skupinou Žentour a nebude chybět ani megaohňostroj." Jestli je tam na to dost teplo abych neumrzla a navíc nějak nemám společnost... pokud bych neukecala mamku se kterou takhle kolikrát vyrážíme :-). No kdyby tak by to bylo fajn stihnout na 16:30 na Ažbětu Kolečkářovou. Vlastně mě to obsazení ani nějak moc netáhne. Chybí mi tam třeba Klus nebo Mandrage apod... ale ty jsme tu měli v červnu na Pivovarskejch slavnostech.

Takže možná spíš mamku přemluvim vytáhnout paty do fóra na ty její boty z Tally Weil co někde viděla... no a na další zkoušku Bubble Tea... a koupi Orea sušenek... a budu spokojený člověk. Vyspaná jsem na to skoro do 2 docela dost. Taky jsem šla chrnět až někdy v půl 5 jelikož se mi pořád nějak nechtělo a ještě mě chytnul nápad vylepšit nástěnku... menší velmi jednoduché DIY vám přinesu nejspíš v příštím článku :-).

A co vy? Jakou máte sobotu?
 

You Might Also Like

0 komentářů