Otoč, olízni, omlékuj

12:45 PM

Tak moje sobota nakonec dopadla Forem... oreo sušenkama, Bubble Tea... no a botama na zimu. A je mi jedno, co si myslej mnozí módní blogeři a další... protože já konečně do něčeho narvu svoje široký nohy s vysokym nártem... a ještě to jsou boty jak bačkory. Teď jenom doufat že bude tuhá zima :-D protože jinak se v těch botech upeču nebo si je vůbec neužiju.



Sledujte mě na Facebooku: ZDE

You Might Also Like

7 komentářů

  1. Replies
    1. rozhodně :-)... už se docela těším až bude takový počasí že v nich budu moct vesele chodit :-)

      Delete
  2. Oreo miluju! a válenky taky! už se těším až je vytáhnu :)
    → nový follower :) moc pěkný blog :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. taky se těším... dneska jsem si i koupila šálu a jsem tak dokonale vybavena na podzim a zimu :-)
      a díky za sledování :-) každej čtenář potěší... hlavně po těch letech co jsem byla zahrabaná na ic.cz a tak ani nevím jestli mě někdo chodil číst :-)

      Delete
  3. Oreo miluju!! Ty boty jsou skvělý, já mám podobný a dokonce si začínám myslet, jestli nejsou uplně ty samý, akorát je mam v jiny barvě!:D:))

    ReplyDelete
    Replies
    1. já je kupovala teď o víkendu v CCC a jsou od Nylon Red :-)... možný je všechno ;-)

      Delete
  4. nom nom oreo!

    http://dreamaboutflowers.blogspot.cz/

    ReplyDelete