what is usually in my school bag?

1:15 AM


1. pitný režim je důležitá věc takže s sebou vždycky mám nějakou flašku (když si sem tam koupím pití tak si jí vždycky schovám) s vodou... a plánuji pořízení bobble láhve
2. nově pořízený box na obědy/svačiny... tak jsem zvědavá co si vždycky vymyslím a jak to bude fungovat
3. v poslední době jsem ujetá na zebří vzory takže ty desky jsem v Tescu prostě nemohla nechat... beztak si nosím tištěnej rozvrh a musím mít kam dávat sylaby a další papíry od profesorů apod. - učebnice nosím jak kdy, záleží co máme za předměty a kdo nás učí... zatím jsem nosila lingvistiku, fonetiku a fonologii (ty už teď nebudu muset) a jednu oranžovou na seminář AJ (možná časem zas) a tuhle zelenou budu teď ve druháku nosit 100% zas
4. můj největší vysokoškolský studijní kamarád... na přednáškách a seminářích poslouží... a v pauzách zabaví :-)... ještě jsem si na něj pořídila veselej pruhovanej neopren :-D
5. seznamte se s mojí novou láskou - Karkulkou - čili malým plastovým foťáčkem fotícím na 35mm film... akorát dnes dorazil - koupen na ebay... a až to pořádně prozkoumám a ideálně seženu v Drážďanech lomo film tak si ho plánuji někdy určitě brát s sebou
6. ať žijou alergie a další rýmičky
7. bez hudby to prostě nejde... cestou všude možně... plus samozřejmě telefon
8. sjůpr djůpr průhledné pouzdo... nové lepící papírky a nějaké to stabilo je dle mě správná výbava každého študáka... děsně ráda si tisknuté zápisky pak podtrhávám, barevně dopisuju poznámky a doplňuju papírkama
9. můj fešný VŠ index :-)... tahám hlavně ve zkouškovém
10. Moleskine diář
11.bez brýlí na dálku jsem ve škole nahraná... kdo má taky ty malý písmenka na tabulích nebo v prezentacích přečíst že :-D - mě to teda bez nich nejde... navíc si s nima připadám chytřejší ;-) :-D
12. nejsem zvyklá s sebou tahat nějaké parfémy, řasenky, krémy, pudřenky apod.... odjakživa si vystačím s balzámem na rty, případně leskem
13. klíče s HG a Twilight přívěskem (vyhráno v soutěžích na Festivalu Fantazie/Pragoffestu), čtyřlístkem od kamarádky a náhradní DM kartičkou
14. retro peněženka z peripetie.cz
15. zvlášť na podzim a v zimě si neumím představit cestu do školy a první hodinu bez horkého čaje nebo kafe :-) takže s sebou mám vždycky jednu ze svých 4 termohrnků... se Starbucks mám skvělou zkušenost - těsněj suprově i když ten nejstarší průhledný už není po dvou letech to co býval... přijde mi že trošku pouští ve šroubování... a vždycky se mi orosí ten prostor mezi dvěmi stěnami takže už ho radši do tašky neberu... ale doma funguje perfektně dál :-)



You Might Also Like

4 komentářů

  1. Miluju tyhle posty :) Díky, žes na sebe upozornila komentářem u mě, tvůj blog se mi líbí, musím si tě přidat na bloglovin' ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. jé dík :-) já už tě čtu hrooozně dlouho akorát jsem nikdy moc nekomentovala... párkrát snad jo a to ještě pod http://bluechemicals.ic.cz :-) nedávno jsem přesídlila

      Delete
  2. ten zelenej i červenej za 250,- a jestli se nepletu tak tamty dva taky ;-)

    ReplyDelete
  3. Lúca přidal(a) nový komentář k vašemu příspěvku "what is usually in my school bag?":
    Tyhle příspěvky mám ráda, jsem totiž zvědavá :D Jsem ráda, že nejsme jediná škola, co ještě musí nosit indexy! :D

    //omylem jsem to místo publikování smazala

    ReplyDelete