new in from Dresden

2:31 PM

Po včerejším článku o výletě do Drážďan tu mám pro zvědavce článek o tom co jsem si odtamtud přivezla. Všechno jsou to takové maličkosti :-). Hlavně jsem koukala po věcech co jsem u nás prostě neviděla.

vanilla cola 1l (1.34 EUR)

Dlouho jsem na ní byla zvědavá a nezklamala. Je opravdu dobrá a ta vanilka je cítit. Sehnali jsme jí v Karlstadt v přízemí.

H&M new in (maska 1.95 EUR, doughnut 2.95 EUR, taštička 3.95 EUR)
Ani jednu věc jsem nenašla v našem HM takže koupě byla jasná. Hair doughnut (očekávejte v budoucnu postup) byl na mém wishlistu zrovna jako nějaká malá pěkná kosmetická taštička. Ohledně masky jsem měla počíháno na tu čokoládovou ale jelikož jsem v Lush dostala vzorek Cupcake tak jsem v HM nakonec šáhla po borůvkové, čoko přijde na řadu někdy příště. Až jí vyzkouším, dám vám vědět :-).


kosmetická taštička (3.95 EUR)


Starbucks v lahvi - Vanilla Frappuccino (2.25 EUR)

Kromě koupeného kafča v láhvi jsem ve Starbucks ukořistila jejich obyč bílý kelímek do kterého si plánuji dát třeba tužky nebo štětce. V tom průhledném od frappuccina už jich pár bydlí :-).

mini Oreo jsou opravdu maličké... asi jako 5 Kč (1.89 EUR)

Co dodat... chtěla jsem ty malinké :-D.... asi si je zkusím strčit do bílého jogurtu jako snídani. Koupila jsem je v Muller v Centrum Galerii.

Balea sprcháč + tělové mléko... a Orbitky :-) z DM

Sprcháč už u nás jednou byl v prodeji ale já v té době Baleu nějak neznala takže jsem ho prošvihla. No a nedávno proběhlo hlasování jak výrobek se má vrátit do prodeje takže vualá... v Německu ho mají zas. Krém u nás bude časem určitě taky ale já prostě neodolala a musela ho mít v předstihu :-D... úžasně totiž voní čokoládou. No a Orbitky objevila Kačí takže jsme obě testovali. Zdají se mi ovšem stejné jako ty jahodové takže nic zvláštního.

Přidat popisek
dóza (třeba na musli... 1 EUR) a neonové Stabilo (jedno 0.89 EUR)

Stabilo tužky prostě miluju a když jsem viděla, že existují i neonové... bylo jasnou volbou se po nich v Drážďanech podívat. Seženete je v Centrum Galerii na Prager Strasse - konkrétně v obchodě Muller, tam jsem koupila i tuto krásnou plechovku.

Tak a teď když jsem vám poreferovala co jsem pořídila a udělalo mi radost tak jdu přemýšlet co si s sebou zabalit do Brna :-)... a pak na 18:00 jedu doučovat :-). 

A co v poslední době potěšilo vás? :-)

You Might Also Like

4 komentářů

  1. jeej veľmi pekne veci :) škoda že my nemáme starbucks :/

    ReplyDelete
  2. Vanilku v pití mám ráda. Hlavně vanilková kofola je moc dobrá :)

    ReplyDelete