Bioderma akce

1:18 AM

Pokud jste o tom ještě neslyšeli... Bioderma si na září připravila akci. Tím je tentokrát cestovní balíček Sensibio, tedy pro citlivou pleť. Já už ho mám od středy doma a poctivě testuji. Pokud ho ještě nemáte tak rozhodně šupajďete do vaší nejbližší partnerské lékárny :-). Balíček obsahuje 15 ml masku, 15ml krém a 20ml micelární vodu. To vše za 99/109 Kč - vím, že jsem někde četla 99 ale mamka mi zas povídala že platila 109... tak vám raději uvádím obě ceny.

Ještě vám na závěr prozradím že až na vzoreček Biodermy Photoderm SPF50+ je to moje prakticky první zkušenost s Biodermou... a pokud se mi mecelárka osvědčí (o čemž podle chvály všude kolem nepochybuju) tak pro ní určitě pak pošupajdím do té lékárny :-).

Po řadném ozkoušení zde můžete očekávat můj názor :-).


You Might Also Like

0 komentářů