room wishlist

3:52 PM

Tenhle rok a zvlášť pak tohle léto jsem docela pohnula s vylepšováním svého pokoje. V únoru jsem si pořídila šatní skříň, vytáhli jsme s mamkou ze sušárny další knihovničku... v červenci se vymalovalo a zařídila jsem si takový pracovní koutek z dvou menších knihoven a velké desky stolu :-). Mamka říkala, že jsem tam jak v kanceláři na úřadě. Další přírůstky do pokoje jsem pak obstarala koncem července když jsem jela za kamarádkou do Prahy. Ikea rules!

No a teď jsem si řekla, že je na čase aktualizovat ten svůj Room Wishlist - smazat již pořízené věci nebo ty které už nechci nebo je nemají, no a přidat nové :-). A pak jsem se rozhodla se s vámi o něj podělit :-).
Takže tady to je... seznam věcí, které eventuelně chci do svého pokoje :-).

Co rozhodně chci do pokoje a potřebuji je komoda se třemi šuplíky, fochy do mých poliček (případně právě ten bílý koš) a křeslo :-). Kamarádka ho má a perfektně se v něm sedí... zamilovala jsem si ho. Jeden úplně stejný proutěný košík z Ikei již vlastním a chtěla bych ještě jeden aspoň. Obyčejný polštář (50x60) zas potřebuji kvůli jiným rozměrům ikeáckého povlečení a další polštářky bych chtěla protože je prostě zbožňuju. Přihrádku chci na maličkosti, nástěnku na upomínky a fotky. Obraz se zebrou... no, jsem tím vzorem teď tak trošku posedlá. A samolepící dekoraci bych chtěla umístit na dveře... až s nima něco provedu a budou zase vypadat hezky :-).

A po čem do pokoje toužíte vy? A co byste rozhodně doporučili pořídit dalším? :-)

You Might Also Like

3 komentářů

  1. Já jako prasátko bych bílý pokoj mít asi nemohla, ale světlé pokoje se mi moc líbí :)

    ReplyDelete