just another random

12:08 PM

Vždycky tak nějak fotím co mě napadne... no a pak se stane, že třeba ten den nenapíšu článek kam bych ty fotky strčila... a tak se mi hromaděj. No a pak už prostě nevím co s nima dělat takže jdou do random foto článku :-D.

 oh, Karkulko... celou bych tě láskou sežral :-D... u kamarádky jsem měla od července ještě 130 kč za placky co jsem jí vezla z festivalu takže když jsem slyšela, že dělá objednávku DVD hned jsem musela 99 z toho využít a konečně si pořídil RRH


ještě před výletem Drážďan jsem musela do školy pro podpis do indexu... no a před tou naší VŠ rozdávali malé plechovky s coca colou zero - shodli jsme se, že lepší jak light je


a když už jsme tak čekali tak jsme pak aspoň skočili ještě na bubble tea... tohle je můj milky ostružina :-)... lahoda, doporučuju.... i holkám co ochutnávali chutnal


 růžové nehty aneb trocha optimismu do sychravého počasí... no a fialová kostka kterou jsem nedávno zas objevila při menším přeuspořádání


 ve vlaku do Brna... čaj v oblíbeném Starbucks termohrnku... 

a Cosmo ke čtení :-)


 Pantheon... totálně jsem prohrála tak snad přijde "aspoň" to štěstí v lásce


 mixit... opravdu velká tuba


 milovaná Ikea... objednala jsem si katalog a před nějakým tím týdnem přišel


desky na materiály z druháku

You Might Also Like

0 komentářů