somebody that I used to know

11:58 AM

 Včerejší nečekaný výlet do Tesca se vydařil :-). Aorát tam o víkendu budu muset znova :-D, vyhlídla jsem si desky na archivaci druháku (ty s prvákem mam celý plný) a pak pyžamový kalhoty od F&F. Hezky jsem si to tam sama prošmejdila (oblečení, papíry, věci do kuchyně, ložnice, drogerii), strávila snad hodinu vybíráním boxu na svačiny/obědy a zaskočila do DM. Co mě překvapilo bylo, když jsem při hledání pití (marně jsem pátrala po malé Fantě kiwi-jahoda... nakonec to padlo na Kofolu s guavou) narazila na Duff pivo, které jsem prvně a naposled měla v létě 2010 na jedný letní akci, kam to kamarádi přivezli z nějaké speciálky na alkohol v Praze... a do těch ovocných mutací to bylo jediný pivo co jsem nějak celý vypila. Takže kdo máte rádi Simpsonovi a pivo tak si udělejte výpravu do Tesca. Jen škoda že doba letních grilovaček je už za námi. Ale tak v babím létě se to ještě dá a za rok je tu máme plně zas :-). Co jsem zatím ulovila do školy a v Tescu se dozvíte v příštím postu ;-). Stay tuned!



You Might Also Like

0 komentářů