Úterý a středa, zombíků je třeba

6:14 AM

Takže... vám pro změnu trošku poreferuji jaké jsem měla uplynulé dva dny. Včera (úterý) jsem musela vstávat pro mě momentálně nelidsky brzo... v 7... a na 9 jet do školy na Advanced zkoušku, kterou jsem nakonec nedala o dva body takže si to jako jediný z prváku střihnu za rok znova.... sama rozhodně nebudu jelikož další dvě spolužačky to nedali o body 4 a někteří nesplnili podmiňující semináře buď v ZS nebo LS. Nic se teda neděje ale nepotěšilo to. Hlavně ty 2 body a ke všemu to, že sem díky naší úče ze zimáku prostě přišla o první termín jelikož mi kvůli nemoci v průběhu semestru a nepsání první části testu ze dvou dala pro mě první pokus (pro zbytek druhej) čili obě části až týden po psání tý zkoušky takže sem jí psát nemohla a přišla o pokus 1/3. Super no. Ke všemu sem si vzala na nohy zákeřný boty, který mi i podruhý... a tedy po nandání gelovejch výplní... rozedřeli patu do krve. Krásný vylepšení dne, fakt že jo.

Ta veselejší část dne přišla až když jsem si ve městě... umírající už hlady... koupila pizový Fornetti a Bubble Tea... čoko mint tea. Byl výbornej. Pak jsem sedla na trolej domu, nějakou dobu se válela, čučela na tv, relaxovala a pak se rozhodla, že zas zvednu zadek a pojedu do města. Radši sem si tentokrát vzala starý... sice rozpadající se... ale pohodlný boty. Domů už jsem přijela spokojená se šálou a gumičkama :-)... a večer strávila koukáním na Walking Dead. A to až někdy do 4 ráno, kdy už jsem usoudila že se nic nemá přehánět a šla spát.





Ve čtvrtek jsem pokračovala v koukání na zombíky a pak jela učit. Docela výzva pro mě. Můj stávající student nikdy angličtinu neměl takže bude pěkná výzva ho do ledna kdy jede do USA naučit komunikovat. Nabytá všema těma informace jsem se hnedka potom vydala za mamkou k tetě do kadeřnictví - šla se nechat ošmikat... no a nakonec domu, kde pokračuju v tom válení a teď i psaní :-). V pozadí mi u toho hraje Gympl a pak přijdou na řadu zombíci. A abych nezapomněla... ještě mě potěšilo, že zatímco já učila tak mamka jela nakoupit a sehnala v lékárně i zkušební balíček Biodermy - pro citlivou pleť. Až řádně vyzkouším, očekávejte recenzi :-).

You Might Also Like

0 komentářů