lazy today and better tomorrow

3:49 AM

Dneska mám nějakej línej den. Po probuzení někdy kolem druhý hodiny odpoledne (ano, čtete správně) mě celkem bolely oči jelikož mi inteligentní T-Mobile volal někdy před 9 aby mě otravovali s jejich tarifovejma nabídkama - volali 2x a furt mi to tu vybrovalo tak jsem to pak zvedla kdo to je a co jako po mě chce v tuhle pro mě nekřesťanskou hodinu. T-Mobile, no super... tak jsem teda slečně na druhym konci drátu taktně vysvětlila, že čekám až mi vyříděj odstoupení od smlouvy do 14 dnů abych si mohla ten tarif zřídit na svoje stávající starý číslo, který mám prosím pěkně od roku 2003 (od tý doby co mám mobil) a měnit ho rozhodně nechci. Žůžo probuzení prostě. Tak jsem pak zalezla a spala dál až do těch 2.


A protože mám línej den tak jsem akorát mamce poslala materiály na doučko - aby mi je vytiskla... a válela se u televize. Ještě si teda nalakovala nově nehty, napatlala na vlasy masku... a večer jdem s kámoškou koupit lahvinku a zdrbat všechno a všechny.

A nakonec objevila ve složce od přehrávače tento printscreenovanej záběr z milovanýho One Tree Hill. A proč, že jsem to "fotila"? No přece kvůli Bobble láhvi, která je na mém wish listu na zimní semestr prakticky nutností :-). Nechci tahat velké lahve a nechci pořád kupovat nějaký pití/vodu (navíc předraženou) u nás ve školním bufetu.


A dál? Zítra se chystám na festival Barevná planeta a v neděli jdu hoďku doučovat... toť  zatím můj plán na víkend.

A co váš pátek a plány na víkend?

You Might Also Like

3 komentářů

  1. Konečně někdo, kdo zná a miluje OTH! :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. jakpak by ne :-)
      začla jsem někdy v době kdy byly venku tak 3 série a vyděla jsem všechny díly :-)
      bude mi chybět

      Delete
    2. Já to teda viděla až když bylo 5 serií, pak jsem to nesledovala. Minulý rok o prázdninách jsem se na to ale dívala znova a čekala každý nový díl 9. serie! Taky mi to bude chybět.. Haley s Nathanem :(( :D

      Delete