Barevná planeta 2012

10:21 PM

V sobotu jsem se s kámoškou a spolužačkou ze základky Dituš a její ségrou Denčou vypravila na multikulturní festival Barevná planeta. Omrkli jsme africké a vietnamské tance (na celkem chytlavou hudbu mimochodem), zastavili se na jídle v Indii, spláchli to kolou/pivem/citron Radlerem a nakonec zaskočili na kafčo do Střední Evropy (pozn. Restaurace ve Střední Evropě). Prostě podařenej den završenej rychlovařením nudlí s kuřecím masem a paprikou, který jsem si pak hladová jako vlk vzala v dóze s sebou za    M. a B., které na mě i s vínkem čekali na lavičkách. Pod náma v lesíku křupali pod prasečíma kopítkama větvičky a nad námi bylo nebe plné hvězd :-).

holčiny... Denča a Dituš (zleva)

výborné bramborové placky už nevím s čím přesně a dvě omáčky - nepálivá a jemně pálivá... měla jsem je loni, letos a příští rok si je dám zas :-)

pódium

moje nohy :-D a citron Radler

nějaké ty stánky


 vanilkové frapé

You Might Also Like

2 komentářů