lush fresh masks

7:57 PM

Lush, Lush, Lush... buď ho milujete nebo ho neznáte :-D (pokud to je vůbec možné).. o nenávisti k němu jsem toho moc neslyšela. Já ho miluji rozhodně. Některé věci méně, některé víc... z těch víc jsou to vedle Shuan Wen Hua rozhodně čerstvé masky. Ještě jsem si sice žádnou nekoupila ale již jsem měla možnost vyzkoušet si dvě z nich: Kosmetickou katastrofu a Cupcake. No a tady nastává ten problém... nevím teď jakou si koupit. Ale dost tlachání, přejděme k tomu, že vám o těch dvou něco povím :-).


Lush Times a Cupcake


KOSMETICKÁ KATASTROFA

Tak tato maska se stala mým miláčkem. Nádherně voní a pleť zanechává krásně jemnou. Nejsem ten typ, který by někdy trápilo akné po celém obličeji, mastné T nebo další neduhy pleti, takže vám nemůžu přesně říct co by maska udělala s takovými katastrofami ale pevně věřím, že by vám od nich rozhodně pomohla. Moje pleť nějakou extra speciální péči sice nepotřebuje protože je sama o sobě v pohodě ale i tak byl výsledek po aplikaci masky poznat... zase se o něco zjemnila. Aplikace je snadná i když se maska po uschnutí trochu drodila... dopoučuji tedy aplikovat na navlhčenou pleť. Já jsem do masky pak na druhý pokus přidala trochu vody jelikož jsem jí dostala v kelímku na vzorky ale bez víčka (ta zrovna došla)... obalenou pytlíčkem... takže se za tu dobu co jsem byla ještě v Brně asi trochu vysušila. No a pak je tu ta zmiňovaná vůně pro kterou jistě stojí po téhle masce v obchůdku sáhnout.
Borůvková maska pro preventivní zásahy a v případě krizíČerstvé borůvky plné antioxidantů a zklidňující kalamínový prášek dodávají Catastrophe Cosmetic příjemný nafialovělý odstín. Nečekejte, až vaši pleť postihne katastrofa, a zasáhněte preventivně. Pokud vás trápí suchá dráždivá pokožka, na níž se tvoří šupinky, požívejte tuto masku několikrát týdně. Vaše pleť tak bude dostávat vydatnou porci čerstvých vitamínů, zjemníte ji mandlovým olejem a mořskou řasou, oživíte a vypnete pomerančovou silicí a zklidníte heřmánkem. Pořiďte si tohle Lush pleťové eso pro případ kosmetických krizí!

já s maskou :-D


CUPCAKE

Další voňavá láska, která pěkně zjemňuje, i když mi přijde že o něco méně jak KK. Vůně téhle masky je opět nezapomenutelná... až tak, že máte chuť jí sníst - také nás pán v drážďanském obchůdku varoval "Don´t eat that!" :-) Aplikace proběhla v pohodě, jen umývat mě to pak moc nebavilo... nejradši bych si jí kvůli té vůni nechala na tváři pořád :-D ale je fakt, že maska byla cítit i po umytí :-).
Mátově čokoládová maska pro mladistvou pleťPřestavte si čokoládovou masku, která čistí pleť a brání vzniku pupínků. Škoda jen, že na rozdíl od čokolády moc dobře nechutná, pak už by byla opravdu dokonalá. Vyrábíme ji z kakaového másla a kakaového prášku, antibakteriálního bahna Rhassoul z marockého pohoří Atlas, a z povzbuzujících silic z několika druhů máty. Hloubkově čistí pleť a odstraňuje nečistoty a přebytečnou mastnotu. S tímto Lush bestsellerem se Vaše pokožka bude cítit v sedmém (a čokoládovém) nebi!

Sakra... tak kterou dřív??? 

You Might Also Like

0 komentářů