New In - zklamání a objev

11:28 PM

Takže... v poslední době mi do výbavy přibyl hlavně šampon - nový Syoss... a i když bych vám o něm ráda řekla něco pozitivního tak bohužel nemůžu jelikož mi narozdíl od mého starého Syossu způsobuje nejspíš ukrutné svědění hlavy. Zatím jsem si s ním myla vlasy párkrát a když mě svědila hlava tak jsem přemýšlela čím to může být... doufala jsem že to bude mým Gliss Kur nesmyvatelným balzámem protože mi přišlo, že mě pokožka svědila přesně tam kam jsem si ho nastříkala nějak víc. Ve finále jsem vysadila cokoliv na vlasy (ani svou milovanou Lush vlasovou bohyni jsem nepoužila) a šla si umejt vlasy. Výsledek byl takovej, že jsem ve 4 ráno nemohla spát a musela si jít vlasy umýt znova svým starým osvědčením Syossem Substance. Teď se tohodle šamponu bojím a taky nevím co s ním budu dělat :-(. Jaké s ním máte zkušenosti vy?


Další věc je známé noční sérum pro růst řas od Dermacolu. K těmto zázraky slibujícím přípravkům jsem docela skeptická ale velké množství kladných recenzí od ostatních blogerek mě připomělo do toho jít. Navíc se mi podařilo v Rossmannu odchytnout akci + využít slevu 10% platnou i na výrobky v akci... tak jsem za něj místo nějakých 170 korun dala cca 116. Prostě super. Navíc tam bylo poslední... tomu říkám prostě znamení! :-) Používám ho přibližně měsíc a půl... i když ne denně protože jsem děsnej lajdák :-D... ale můžu říct, že sleduju příznivé účinky. Co se mých řas týče... nikdy jsem si nestěžovala na jejich délku. Spíš mě štve, že jich tolik není a nejsou celé černé takže nejsou bez řasenky moc vidět. Po používání tohoto séra rozhodně pociťuji změnu v tom, že mi řasy tolik nepadají a posledně se mi po nanesení řasenky zdálo, že jich je dost možná o něco málo víc :-). Koupě rozhodně stála za to.


Výbava na podzim a zimu :-)... krásná béžová šála z H&M (299,-). Už pěknou dobu jsem okukovala všemožné šály a šátky... loni v zimě mě ani nějak nic neuchvátilo... ale letos jsem se prostě zamilovala hned jak jsem jí spatřila na nothing in my pocket. Tak jsem nezaváhala a hned si pro ní do města vyrazila. V poslední době zbožňuji béžové, krémové a hnědé barvy :-).


A samozřejmě jedna malinká nezbytnost... dvě nové hnědé gumičky :-)... za 5 Kč jedna. Doufám, že je hnedka neztratím :-). Ztrácení mám u gumiček občas docela v krvi.


You Might Also Like

3 komentářů

  1. Se Syossem zkušenosti nemám. O tom Dermacolu už jsem taky několikrát četla - a samou chválu. Béžovou šálu jsem si taky pořídila a když nákup gumiček, tak ve velkém tzn. 10-20 ks :D Pěkný článek :)

    ReplyDelete
  2. NO s timhle syossem zkušenosti nemám a možná ani už nechci :)Jinak s gumičkami a sponkami jsme na tom uplně stejně :D Nosím je tejden a pak sou pryč:D
    jinak hodně krásný blog :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. děkuju za pochvalu :-)
      no dneska jsem mu ještě dala šanci a uvidíme... třeba to nebylo tím... ale právě mě jinak nic nenapadá... vlasy mam čistý takže žádný breberky mě netrápěj (mamka si ze mě dělala srandu že mam syos vši :D), dokonce ani lupy... a pak tohle... tak nechápu... se uvidí dneska jestli se zas budu moct udrbat

      Delete