Summer Random

12:10 AM

Nějaké ty fotky z průběhu léta, které jsem ještě neuveřejnila :-).

letní čtení na koupák a na cesty :-)

nové přírůstky do mé zásoby laků... dva Essence (na francouzskou manikůru s krátkým zdobícím štětečkem a Where is the party) a jeden Miss Sporty


srpnové čtení do sbírky... Archera a ostatně i Cala nelze nezbožňovat

nějaké základní věci v mé tašce... plus brýle na dálku, voda, svačina, telefon, nějaké ty věci do školy jako učebnice či netbook... vyfoceno pro soutěž Kabelek Kipling... mimochodem, ZDE mě můžete podpořit 

dva malé ramekiny :-)

jeden takový pohodový večer ve třech :-D


nové plavky - FF

vytoužená taška ještě v krámě (New Yorker) než jsem si jí po splněné zkoušky z Fonetiky koupila za odměnu a odnesla domů <3






You Might Also Like

2 komentářů

  1. Replies
    1. díky za pochvalu :-)... zamilovala jsem se do ní hned jak jsem jí uviděla a chodila kolem ní asi tak týden... možná i dva... a když jsem prostě splnila nejobávanější zkoušku semestru tak jsem se hned po ní musela jít odpoledne odměnit :-)

      Delete