mixit

6:38 PM

Bylo nebylo... za sedmero horami a sedmero řekami žila jedna slečna, která ráda snídá musli a jogutem... a když ta slečna objevila mixit.cz tak jí bylo jasné, že jednou musí danou věc vyzkoušet a vytvořit si tak své vlastní lahodné musli. A když ten čas již nastal, pocítila povinnost se o tuto báječnou věc podělit se svými čtenáři.

Svoje musli si vytvoříte pomocí několika jednoduchých kroků: cereální základ, sušené ovoce, ořechy + něco navíc :-). V pár krocích si tak sestavíte snídani přímo na míru - podle toho co vám chutná. Váš mix vám pak přijde v jednom z krásných tubusů - já zvolila vínový :-).



preventivně zabaleno ještě v pytlíku


již přesypáno do tubusu


 a cože jsem si dala do svého mixu?

1. kakaové polštářky
2. maliny
3. ostružiny
4. vločky
5. kokosové lupínky
6. čokoládové hobliny bílé
7. kakaové kuličky
8. lískové oříšky v mléčné čokoládě

moje dnešní snídaně :-)... mixit a bílý jogurt... mňam

You Might Also Like

3 komentářů

  1. mmm to vypadá velice chutně :)

    http://veronikacerna.blogspot.cz/

    ReplyDelete
  2. to ti můžu říct přesně :-)... a jelikož jsem tzv. mlsná huba tak 163,-

    ReplyDelete
  3. Vypadá to fakt dobře. Já si jdu vyzvednout v pondělí ten svůj. Rána bez kašiček z mixitu nejsou to pravé :)

    ReplyDelete