čajujme a bublinkujme

11:40 PM

Začalo to tuším přečtením článku u Mii, pokračovalo zkouškou Tea One v Brně a zkončilo téměř posedlostí. A o čem že je řeč? No přece o Bubble Tea.

Pro ty z vás, kteří o něm ještě neslyšeli (i když pochybuji, že je to v dnešní době vůbec ještě možné) tu mám menší rekapitulaci o co že to go. Bubble Tea pochází z Thaiwanu a jedná se o základ tvoření černým nebo zeleným čajem doplněným příchutí od čokolády, přes jahodu až třeba k takovému mangu ve formě freshe (normál), frozenu (taková ledová tříšť) nebo milky (mléčný)... a aby toho nebylo k rozhodování málo tak přichází na závěr ještě topping čili práskající ovocné kuličky se šťávou uvnitř, původní různobarevné tapioca kuličky, želé nebo puding.... a u toho všeho si také volíte příchuť :-). Složitost? No... po čase ani ne ;-).

Bubble Tea je v ČR dostupný v Tea One (co já vím tak ten je v Praze a Brně), Bobo Bubble (Most a Ústí nad Labem... ale u nás v UL už je nějakou dobu cedule, že je z technických důvodů zavřeno... a pak ještě ve Foru u občerstvení mají Bublinkový čaj) no a pak v Bubble Manii (Ústí nad Labem hned kousek od McDonaldu). V Bubble Manii mají dokonce i verzi s alkoholem, frappé či lahodné smoothies :-). Chodím tam moc ráda. Prostředí je příjemné, na velké tabuli všechno hezky přečtu i bez brýlí a milá obsluha v případě vašeho tápání vždycky ráda poradí :-). Jen škoda, že mých milovaných frozenů mají jen 5 příchutí. FROZEN či MILKY velký (0,7 l) tu seženete za 61, střední (0,5) za 51 a malý (0,36) za 45. S FRESHema je to myslím to samé.

No a protože jsem se do Bubble Tea zamilovala tak jsem se rozhodla, že zkusím co nejvíce kombinací a budu na tě psát své názory. A tak tu máme první takový větší článek :-).

FRESH JAHODA a MIX kuliček
Na svůj vůbec první pokus jsem byla unešena kuličkama... čaj mi ovšem přišel takový normální. Nějak jsem těm obyčejným moc nepřišla na chuť.

MILKY MANGO s mango, maracuja a jahoda kuličkama... a Verči MILKY BORŮVKA
Pro svou druhou zkušenost s Bubble Tea jsem si v Pražském Tea One v Palladiu vybrala mléčný mango čaj a tím jsem byla naprosto unešena. Mango mléčný doporučuji všemi deseti. Od Veru jsem ochutnala mléčnou borůvku a ta byla taky dobrá... musím si jí někdy dát celou sama.

FROZEN MARACUJA (PASSION FRUIT) s modrejma tapioca kuličkama (takový zvláštní gumový kuličky… jiný než ty se šťávou uvnitř), práskacíma liči a jogurtovejma kuličkama
Můj první čaj z Bubble Manie na Zahájení lázeňské sezóny v Teplicích. Dala jsem si frozen maracuju s tapioca kuličkama... a i když mojí mamce moc nechutnali... já je pro tu jejich zvláštní... ani ne práskací, ani želé... konzistenci prostě miluju. A ty modrý ještě pěkně vypadaj ;-).

MILKY MEDOVÝ MELOUN
Medový meloun z Bobo Bubble byl opravdu medový... na mě až moc sladký ale takové mi v BB připadají nakonec všechny mléčné čaje. BB je má nejsladší ze všech tří podniků, které jsem vyzkoušela. Jinak... dobré to bylo... jen by to chtělo mín té sladkosti.

FROZEN MARACUJA se zeleným želé a černými tapioca kuličkami
Svojí lásku jsem si prostě musela dát časem znova :-)... nic víc ani není potřeba dodávat.

FROZEN MARACUJA a Nikči MILKY BROSKEV
Nikča mi dala ochutnat svou mléčnou broskev a musím říct, že je to můj další tip na koupi svého vlastního celého BT. Byla jí rozhodně doporučena oprávněně :-).

FRESH ANANAS s ledem, želé a mango kuličkama
Obyč čaje jsou v Bobo Bubble asi i lepší než mléčné (moc sladké). Pro mě je tím důkazem tento fresh ananas s ledem, který byl v teplém letním dni úplně skvělý. Plánuji časem znovu.

FRESH KIWI a Kačí SMOOTHIE
Fresh Kiwi... mi nijak zvlášť neohromilo ačkoliv to byl dobrý čaj... nějak mám prostě radši ty frozeny nebo millky. Kačí měla smoothie i když si teď přesně nevybavím příchuť ale tuším že snad maliny... jahody... lestní ovoce... oni jiné snad ani nemají... a byl fajn :-). Taková ta klasika z juice baru doplněná kuličkami... překvapivě mi ty čoko chutnali a určitě je někdy zkusím do nějaké jahody, vanilky, banánu nebo tak... k něčemu k čemu mi ta čokoláda bude pasovat.

FROZEN JAHODA a Nikči MILKY MANGO
Frozen jahoda v BM = rozhodně lepší jak fresh jahody z TO. Pochutnala jsem si. No a Niky si dala Mango mléčný a můžu říct, že vidím ten rozdíl mezi BB, TO a BM. V Tea One mi chutnal moc, v BB byl dost sladkej... no a ochutnávka z MB se mi líbila. Nejlepší by bylo mít je všechny tři vedle sebe a porovnat je v malém odstupu.... ale když si vezmu svoje vzpomínky tak bych Milky Mango seřadila od nejlepšího takto: TO, BM, BB. Každopádně si naplánuji zkusit MM celý vlastní.

MILKY MANGO s ledem a mango, maracuja, jahoda kuličkama
Druhá zkušenost s mléčným mangem. No rozhodně lepší jak mléčný medový meloun ale Tea One nad ním v té době rozhodně vedla... ačkoliv mi i tento velmi chutnal.

FROZEN ZELENÉ JABLKO

Úžasné, skvělé, prostě paráda. Kačí mi jednou dávala ochutnat svůj a já si pak musela prostě koupit vlastní. Na horké letní dny asi nejlepší čaj co jsem v Bubble Manii měla. Zelené jablko frozen prostě dokonale osvěží.


jednou kuličkou zabavím naší 8letou Viki na 10-15 minut :-)... chudák nevěděla co s tím a ke všemu jí na to rozkousnutí chyběj zuby

FROZEN ZELENÉ MANGO

BOBO BUBBLE - ÚSTÍ NAD LABEM vedle Bohemky



CO A PŘÍPADNĚ KDE NEJVÍC CHUTNÁ VÁM? NĚJAKÉ DOPORUČENÍ? :-)

You Might Also Like

2 komentářů

  1. A jak je to s cenami ve zbylých dvou ústeckých bubble čajovnách? Znám jen Bubble Manii.

    ReplyDelete
    Replies
    1. ve zbylých dvou? tady nikdy 3 nebyli... Tea One je jen v Praze nebo Brně... v Ústí je akorát Bubble Manie a bylo Bobbo Bubble které je teď ve Foru v rámci občerstvení... a BM chutná stejně nejlíp a je i cenově nejlepší

      Delete