Sunday Session Sleepover

12:27 PM

Po páteční návštěvě T-Mobile, kafču s Kačí a jejím Tomem, vyvolání pár fotek a záskoku do obchodu s lakama na nehty... abych se nenudila... přijela spolužačka Niky. Dlouho sme se neviděli a ještě u mě měla placky co jsem jí vezla z Festivalu Fantazie... no, já u ní teď mám DVDčko Red Riding Hood a pár kaček nebo krabičku na prášky když jí budou mít. To víte... nedostatek hořčíku, ty na alergie, na vlasy a nehty apod... a kdo by to chtěl mít v x pixlách. Já teda ne!


Takže přijela a aby to neměla Most-Ústí na otočku tak jsme dali sleepover u mě. Jukli sme na Ellu Enchanted (prostě taková krásná pohádka na holčičí večer) a pak The Covenant což pohádka rozhodně není ale kritéria holčičího večera to splňuje na výbornou. Jak jinak když tam je 5 sexy chlapů v jeden moment na plovárně... chlapci jsou totiž kromě toho že jsou čarodějové také v plaveckém týmu ;-). Správňácky jsme si k tomu koukání dali k véče pizzu a v neděli nesměl chybět Bubble Tea. Niky BT zná ale v Bubble Manii ještě nebyla :-).


You Might Also Like

0 komentářů