First Instagram Photos

7:18 PM

Tak jsme si s Kačí dali v pátek sraz ve městě, že si předáme knížky a flashku... a zajdem na kafíčko. Já ještě potřebovala do T-Mobile kvůli tarifu takže tam na mě K. poctivě čekala a mezitím se k nám přidal ještě její přítel. Do T-Mobilu budu muset sice ještě znova ale to už nebude snad tak dlouhý.

Kafe jsem se nakonec dočkali a volba tentokrát výjimečně padla na McCaffé jeližko mi moje maminka vychvalovala jejich Tip čili malé kafčo a dezert za 55Kč... s tím, že si dezert nevyberete ale dostanete ho podle toho co je za Tip zrovna vyhlášeno. Na nás připadl borůvkový muffin... musím říct že to byl ovšem mega muffin... a byl výbornej. Chtěla bych tak velký formičky :-D.

No a abych vás neunudila tak tady jsou moje první dvě Instagram fotky :-).


You Might Also Like

0 komentářů