NEW IN Lush

12:54 PM

Opět mi to nedalo a využila jsem poštovné zdarma. Chtěla jsem si objednat Mask of Magnaminty ale díky vyprodání jsem znovu šáhla po masce na vlasy Hsuan Wen Hua čili Vlasové bohyni a k tomu si poprosila o vzorek pleťového krému Gorgeous.

Vlasovou bohyni mám již podruhé a nemůžu si jí vynachválit. Vlasy mám jemné, lehce zvlněné a rozlítané. Kam foukne vítr tam jdou. Mamka mi nedávno zastřihovala konečky a povídala že ty vlasy jsou jak živý. Vlasová bohyně mi prvně tak úplně nevoněla (začala jsem s ní jako vzorečkem na doporučení Lush víl v kamenném obchůdku) ale pak jsem si i tu vůni naprosto zamilovala. Je zvláštní ale zvykla jsem si. Po aplikaci masky jí cítím ještě několik dní - stačí aby zafoukal vítr nebo jsem si vlasy namočila. Vlasy mám po ní jemné, hladké, nadýchané a lesklé. Při minulém kelímku mi kamarádka vždycky říkala že mám bombový vlasy.
 
Gorgeous jsem ještě nevyzkoušela takže vám nemůžu zatím moc říct ale slyšela jsem na něj akorát chválu. Až ho vyzkouším a pořádně očuchám tak vám určitě poreferuju :-).

You Might Also Like

3 komentářů

  1. tá maska musí byť skvelá :) Lush má super výrobky

    ReplyDelete
    Replies
    1. Myslím, že z toho co jsem od něj zatím vyzkoušela je to můj nejoblíbenější :-).

      Delete