strawberry fields forever

3:29 PM

Tak je tu poslední den měsíce a s ním i poslední dubnový článek. No a protože jsem v poslední době dost kupovala jahůdky a dávala si je na několik způsobů, mám tu pro vás takový jahodový článek. Samotné nejsou tyhle ještě zimní z dovozu nic moc, ale když si k nim přidáte bílý jogurt, další ovoce či čokoládové polštářky, je to báječný. Zkoušela jsem to i s termixem ale tam mi přišlo, že ty ne moc sladké jahody kazí termix než aby je on vylepšoval. Takže vám tu dnes budu dělat chutě :-D a u toho se modlit, aby s to počasí alespoň trochu zlepšilo (aspoň aby nepršelo) a někam jsem se na ty dnešní čarodějnice podívala... když už jsem tu esej na pedagogiku zvládla dopatlat teďka. Snad to vyjde :-). A vy si to taky užijte co to jen půjde!









You Might Also Like

1 komentářů