sunny weather and frozen bubble tea, finally

3:12 PM

Promiňte mi mojí neaktivitu v poslední době, ale měla jsem toho teď tunu do školy... příběh s 20 frázema, esej na Thatcherovou kterou musím ještě dneska večer dopsat, debatu o trestu smrti a dneska test z Britské literatury III. Fuj. Od soboty jsem na tomhle všem makala a fotila jenom v pauzičkách a cestou někam... zrovna jako třeba v pondělí do knihovny nutně vrátit knížky a do školy na němčinu. Zjistila jsem, že je strašně těžký nějak rozumně vyfotit krásnej kostel, když máte všude auta, cedule, lampy atd. Jo a taky jsem se za tu práci musela nějak odměnit, koupila jsem si kraťásky na doma, po děsně dlouhý době frozen bubble tea (dokonce dvakrát... v pondělí a středu :-D) a taky konečně novou pěněženku takže už mi z ní nebudou peníze vypadávat po tašce... ale tu vám ukážu až příště ;-). Teď musím letět, za 12 minut mi jede bus - jedu doučovat :-).













You Might Also Like

2 komentářů

  1. Ta poslední fotka :DDDDDDDDDD Ne-e :DDDD

    ReplyDelete
    Replies
    1. náš malej mravenečník :-D :-D až strašidelný to je

      Delete