instagram diary

4:16 PM

Tak pro dnešek si dáme nějaký ten instagram jelikož vím, že ne všichni ho musíte mít nebo mě tam sledovat. Styďte se, jako stalkeři byste neuspěli :-D. A protože kámoška maká pátek a sobota takže pařit se pude až zítra a mamka dneska určo někam razí... takže Miška/myška bude mít pré :-D... vidím to večer (po tom děsně pracovnim dni :-D kdy sem si dvě hoďky odseděla ve škole a hodinu doučovala) na nějakej ten seroš a M&S Mojito nebo Pina Coladu. Nebo možná oboje, cha! Udělám si prostě příjemnej večer v klidu domova.

 žůžo číča holčiny kterou jezdím doučovat AJ // kámoška Kačí... ještě nějaká ta fotka z minulého úterý v Praze // nový trailer na The Mortal Instruments... a vlastně mi došlo, že na to do kina budu už muset v srpnu v Dánsku

jak to jaro není venku tak ho musím mít aspoň doma... narcisy už se v tuhle chvíli hezky klubou // Sex on the Beach za 37,- na minulé páteční pařbě // moje láska... Canon EOS 600D, to abych vám zas jednou ukázala toho miláčka s kterým fotím

lupen na Ústecký Majáles zakoupen :-) už se těším na UDG, snad pěkný počasí, drink v ruce a jak budu kolem běhat s foťákem // bazalka hezky roste // naše Vikina a vyhlížení paničky co odešla na skok do Alberta nakoupit


You Might Also Like

5 komentářů

  1. :-O skvělé fotky a ten pesan jak čučí z okna, to je úplně milé:-)

    ReplyDelete
  2. Nádherné fotky:-O a ten pesan jak kouká z okna, to je milé:-)
    btw. jsem nový follower, máš to tu pěkné:-)

    ReplyDelete
  3. Na Instagramu jsem se v podlední době stála dost závislou! :D
    P.s. Začala jsem znovu psát svůj blog, tak budu ráda, když mou stránku navštívíš. :))

    ReplyDelete