co se do března nevešlo (random)

8:00 AM

Vzhůru sice ještě nejsem protože se právě(v 8:00) po zazvonění budíku přemlouvám abych vstala, ale tak... připravila jsem si tu pro vás večer článek. Tak... na to středeční ráno si hezky dáme nějaký ten random. Docela se mi tu nastřádalo několik fotek a nevím kam s nima... jelikož jsem je fotila někdy v březnu a měla v plánu je dát do nějakého článku ale nakonec jsem psala něco jiného (jako třeba doháněla resty s doupátkem :-D). Random ale řeší všechno. Možná se tedy dočkáte i dalšího dílu. Než si to tu prohlídnete tak já se snad i vykopu z té postele, udělám ze sebe člověka a vyrazím do školy. No a na závěr.... dobré ráno a krásný den :-).

staré čtení
 a nové sluneční brýle Lindex 199,-

a ještě jednou :-D

prostě magor v brejlích :-D... už aby bylo krásně a mohla jsem je nosit
a ještě pár nových Essence věciček do mé kosmetické taštičky
 pečeme
 muffiny: jahody a broskve
 a k tomu hezky kafíčko, mňam
 The Vampire Diaries <3 a zdivočelá Elena
nějaká ta snídaně... bílý jogurt, mini kakaové bebe a banán


You Might Also Like

8 komentářů

  1. Dobroty, hlavně ty muffiny! Jooo Elena hrozně zdivočela, vůbec se mi už nelíbí :(

    ReplyDelete
    Replies
    1. jo, muffiny mám bestovni :-D ověřeno z více zdrojů :-)...a Elena mí zatím neva, s Rebekhou docela valej

      Delete
  2. great post! i love watching TVD too :D mind to check out my blog? maybe we can follow each other :)

    www.thebeautyyoffashion.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. thanks a lot :-)
      yeah, nice blog... I´m your new follower :-) and I envy you the weather :-D

      Delete
  3. krásně fotíš :) na TVD jsem se dívala ale ted už jsem nějak přestala.. :D všimla jsem si že se díváš na carrie diaries. Já se začala dívat taky, je to skvělej seriál ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. děkuju :-)
      já na TVDčka čekám pravidelně každej pátek... ty pauzy jejich mě pěkně štvou
      a Carrie bych si nenechala ujít ani za nic... Sex ve městě mi přijde, že znám pomalu už nazpaměť :-)

      Delete
  4. Tyhle brýle hned tak někomu nesluší, ale musím říct, že ty si s nima kočka ;)
    Muffiny vypadají úžasně, i ta snídaně, taky to tak papám :P

    www.candy-in-my-pocket.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. jééé díky :-)... však jsem si říkala jak v tom asi tak budu vypadat :-D
      a díky i za pochvalu muffinů... já jen když to vidim tak mě chytá mlsná něco upíct :D

      Delete