welcome warmer weather

5:59 PM

Tak dneska mám vyloženě v plánu trošku vám dělat chutě. Tomu budou odpovídat fotky níže, ale nejdříve pár řečí o dnešku. Ráno jsem si vstala, bohužel dneska už tolik nesvítilo, dala snídani a šup do školy. Nejdřív  seminář, pak 2,5 hodinová pauza (nic moc trávení času) a pak od 14:00 speciální konference s mluvčím Cameroon English. Bylo to zajímavé, leč ke konci poněkud dlouhé už. Chtělo se mi na malou a zadek se odebral někam do lesa, parádně dřevěněl. Jsem se pak aspoň chtěla projít přes park a přes město, no... nakonec to byl jenom ten park jelikož nechápu proč, ale začalo mě na levé noze pálit zespoda chodidlo. Auvajs. Schody domu jsme teda musela vzdát taky a jela výtahem. Teď mi tu ke článku hrajou Gilmorky. Žeru je.

Jinak... včera byl úspěšnej den. V neděli jsem se sice patlala s prezentací a četla si Syntax zatímco venku bylo fakt krásně... ale aspoň jsem to včera odprezentovala (o Festivalu fantazie německy), navíc taky svítilo sluníčko, prošla jsem se městem, domu to vzala po schodech, ozval se mi člověk na doučko, pořídila jsem lístek na vlak na dubnové Doupátko (Brno v PÁ tam a v NE zpět za 540,-) a večer si zpříjemnila s Game of Thrones, který byly super jako vždycky. Jen ta Daenerys mi tam chyběla, ale zase tam byla naše úžasná Natalia jako Osha :-).

pudinkový šnek... a tenhle překvapivě opravdu viděl pudink a ne jenom z rychlíku
 bazalka krásně roste a říkám si, že je pěkně fotogenická :-D
dnešní ranní bílý jogurt a čokoládové polštářky... momentálně asi best breakfast ever... musím to brzo zopakovat :-)
čerstvé pečivo, sýr, šunka, salátový mix, okurka, rajče... tomu říkám bageta :-) mňam

You Might Also Like

3 komentářů

  1. Jé, ještě, že už jsem večeřela, takové chutě mi dělat! Bagetky miluju, ale ty domácí, ty z automatů jsou blééé >.< A Game of Thrones byly super, byla tam Arya, takže luxus. Jo, ale Khaleesi zas trochu chyběla, to je pravda. Jsou to dvě moje nejoblíbenější postavy :)

    ReplyDelete
  2. Ahoj zvu tě na svojí první GA http://nikol-kach.blogspot.cz/2013/04/prvni-giveaway-pro-vas.html
    Byla bych ráda za tvoji účast. :)

    ta bageta vypadá úžasně

    ReplyDelete
  3. áá super fotky:)) a to jedlo <3

    Bola by som rada, keby si navštívila môj blog. Môžeš sa stať i mojou followerkou, čo by som sa veľmi potešila :-) - http://luciapodmanicka.blogspot.sk/

    ReplyDelete