welcome to Brno - dubnové Doupátko

10:23 AM

Tak jak jsem psala minule... je tu příspěvek o mé cestě do Brna na dubnové Doupátko, které se ještě nečekaně proměnilo v sobotní posezení u vínka a přespávačku u Sai. Moc lidí tam nebylo a takhle jsem jich aspoň viděla o něco víc a to po dlouhé době. Holky se na doupátku sice objevili v únoru, ale to jsem byla "odvlečena" ke hře Misty a pak na pokec už nějak nedošlo. Tentokrát jsem si to tak vynahradila. Až na ten malý počet lidí... oproti jindy asi zhruba polovina... to bylo pohodové doupátko. Člověk pokecal, zahrál si Kaleidoskop, Heckmeck, moje Story Cubes... které se stávají docela populárními a pak mu málem ukápla slza, když si v šalině uvědomil, že ty lidi (spoustu z nich) neuvidí tak do ledna, možná "jen" prosince. Taky jsem si cestou v neděli udělala radost nejdřív v Brna a pak v Praze na nádraží... a to už vám povím někdy jindy :-D.

 balíme... polštářek a svetr alá indiánská babička jsou nutnost :-D
 Twister... to už tady dlouho nebylo


 přihlížející

 výtvory z lega


 stavějící a nevím co dělající grupa
 ten výraz a to tričko... no... mluví to za vše :-D
 vaříme... copak dobrého to ta Amfi jenom dělá...
 čučící znovu :-D
 a sobota večer u vínka

pijící Saia... šlo by to vůbec jinak než se sklenkou v ruce? :-D


You Might Also Like

0 komentářů