Majáles 2013

6:21 PM

Zdar čtenáři! Včera jsem byla od odpoledne do večera na Majálesu ve znamení sci-fi, takže tenhle příspěvek bude opravdu picture heavy. Vyrazila jsem s kamarádkou Dituš a její kamarádkou Barčou. Později se k nám ještě přidal Dity snoubenec Honza a segruš Denča. Vydařilo se nám to! Jídlo, pití, UDG hráli jako vždycky suprově, i když jim ten začátek chvíli trval. Tentorát mi ani dokonce nikdo extra neslintal po bratranci (Adam Kupera). Při takovýhle akcích musím myslet na to jak nestihnu koncem srpna Labské léto a  v září Barevnou planetu (a nevím co dalšího třeba) jelikož to už budu v Dánsku. Děsně se tam těším, ale je mi smutno, když vím co prošvihnu tady. Každopádně včerejšek byl super a já už se těším na úterý na pálení čarodějnic. Doufám, že to tenhle rok zase přežiju :-D.




 Dituš a Barča





 já s Dituš
 to mě Dituš cvakla :-)

 naši snoubenci


 Denča


 Sto Zvířat
 zahájení UDG :-D... a Superman asi 
 UDG <3

 tradiční sukýnka a smáčení publika, což se mi naštěstí vyhlo... mě by smočení nijak nevadilo ale zrcka už by tak nadšená bejt nemusela










asi malá úprava spodků po skoku do publika :-D


You Might Also Like

0 komentářů