go fucking nuts

5:23 PM

Zdravím vás ze své pohodové soboty. Jak taky nazvat den, kterému bych vytkla jenom to počasí venku. Fajn, ať je třeba na kabát... ale aspoň to sluníčko by mohlo svítit. Bylo by to hnedka veselejší. Jináč je dnešek pohodovej díky romanťárnám v televizi, Pina Coladě v ruce a perníku. Původně jsem si tu chtěla navozovat letní atmodféru drinkem už včera, ale zjistila jsem, že jak to Cosmo ještě šlo... tak PC je na mě fakt už síla. Chtělo to ještě ananasovej džus. Při něm si mimochodem vždycky vzpomenu na to, jak jsem naložila nakrájenej čerstvej ananas na dobu něco přes týden do vodky a pak jsme to kombinovali s džusem. I tak to byla síla. Směs džus + vodka byla v pohodě, ale když přišel ten kousek ananasu... nooo, radši nemluvit. Úplně mi to nevyšlo. Asi jsem to nechala louhovat moc dlouho. A večer snad dnešek završíme s kámoškou dopíjením pozůstatků z minule. Ale dost mejch keců :-D.... a šup k fotkám!

 můj mazlící se chlupáč
 už to kvete :-) i když ty kvítky jsou nějak dost menší než jsem čekala
 dnešní oběd... zapečené těstoviny s brokolicí a sýrem... příště zkusím dát méně těstoviny, více brokolice a upgradovat to šunkou
 IKEA Příjemné letní chvíle... chci tu mísu :-D hned... samozřejmě hlavně s tím vnitřkem :-)
 po naředění ještě ananasovým džusem je to lahoda... chtělo by to někdy v létě uspořádat nějakou koktejlovou venkovní párty... jen škoda, že nemáme někde zahradu
mňam mňam perník :-)... mamka pekla

PS: Kdyby jste se náhodou sami sebe ptali proč zrovna takový název článku, tak je to protože snad poprvý v životě tak šílim po jaru a pěknym počasí, že se z toho asi brzo zbláznim.

You Might Also Like

4 komentářů

  1. Krásné fotky:-) na perník sem dostala chuť, dlouho jsem ho neměla:-D a taky b mi to sluníčko zlepšilo náladu, ta zima mi už fakt leze krkem:-/

    ReplyDelete
    Replies
    1. jo, už aby bylo hezky... chci svetřík, sáčko, sluňáky, zrcku na krku vyrazit tak konečně s mamkou do těch Drážďan :-)... v tý zimě se nám ani jedný nechce... a pak další dubnový a květnový akce :-) jsou to většinou supr měsíce pokud je pěkně

      Delete
  2. Perník naprosto miluju, pina coladu jsem měla snad jednou, nemám moc ráda ananas (i když Malibu s anansovým džusem, to je lahůůůůdka ♥) a pejsek je úžasnej :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. já dřív ananas neměla ráda vůbec... ale spíš jak jsem pak zjistila to bylo tím, že prostě nemám ráda ten v kompotu a tak jsem rovnou odsoudila i ten zbytek... ale nakonec jsem z toho byla vyléčena před pár lety na fesťáku kámošem co měl čerstvej ananas :-)
      úžasná je když se chce mazlit... ale když žebrá... až začne štěkat, skáče člověku po učení (hlavně ve zkouškovym), plete se mi u vaření nebo v posteli tak bych jí s láskou přetrhla :-D... teď tu naštěstí spokojeně chrápe vedle mě :-)

      Delete