pink trees

9:29 PM

Krásný nedělní večer. Včera i dneska bylo u nás bohužel pěkně ošklivo... i když možná bohudík protože jsem se stejně mořila s esejí na pedagogiku, kterou stejně budu muset ještě dopsat možná zítra a pak v úterý.  Můj pracovní proces totiž probíhal tak, že jsem si včera něco přečetla, začala nadávat jak je to blbý téma a že nevím jak to má vypadat po formální stránce, věčnost přemýšlela jak mám asi tak začít až jsem to nakonec zabalila a začala až dneska. V rámci prokrastinace jsem si tak pustila páteční Glee, The Big Bang Theory a nakonec ještě supr film Upside Down. Kdo jste to neviděli tak si to stáhněte protože to stojí za to. Moc pěkná sci-fi dystopická romantika. A teď dost žvatlání a šupky hupky k fotkám. Je to taková směska  hlavně přírody z úterního odpoledne s Kačí a středečního s Terkou :-). Doufám, že se budou líbit.

 čmeláček... a že to dalo práci... pořád poletoval a schovával se za květy



Kačí za větvičkama :-)... dokud to kvete tak bych ráda udělala nějaký romantický photoshoot


 modrá obloha v oknech a úžasnej mini balkonek... tak narychlo než mi jel bus... škoda těch drátů tam
 nevím co to je ale až to rozkvete tak u toho rozhodně budu i s foťákem
trošku takové... má mě rád, nemá mě rád

You Might Also Like

1 komentářů

  1. To je magnolie a úplně ji zbožňuju. :))

    ReplyDelete