free days in pictures

11:27 PM

Tak moje volno se neslo v rytmu sobotního mejdanu s holkama přičemž jsme to roztočily s džusem + vodkou a ještě se Sex on the Beach. Na neděli se mi tak krásně spinkalo a ani mi nic nebylo. V neděli se mi krásně spinkalo nanovo jelikož jsem si večer pustila Grimm a pak The Carrie Diaries, které jsem doplnila o skleničku Cosma :-). Původně jsme měli dopíjet tu vodku, teďka pro změnu s colou ale Mišul byla nějaká míň odolná a tak jí celej den třeštila hlava. Docela zvláštní když jsme toho pily uplně stejně, já možná dokonce měla o Sex na pláži víc. Zní to docela jako propitej víkend co? :-D Ale to se jenom zdá. Dneska jsme si s mamkou pustili nový Game of Thrones, já sama The Walking Dead a teď mi tu jako kulisa hrál Sex ve městě. Takže to bylo spíš spací a seriálové volno. Už aby byl zas víkend a hlavně teplo a jaro. Už to pomalu vypadá, že se nám "Winter is coming" (GOT) mění na... Winter is not leaving. Jo, je jasný co tím koncem světa ty Mayové mysleli :-D... navždy prosinec.





 doháním The Carrie Diaries
a jak jinak než s Cosmem v ruce :-D
it´s pink and it makes me feel sleepy... warm & cosy
 chlupáč
Bazalka hezky roste :-)...  takový jarní děťátko moje

Co rádi sledujete vy?

You Might Also Like

0 komentářů