oh happy day

12:02 PM

Minulý týden byl docela krušný. Sešlo se docela dost práce a i když je všechno za mnou tak ještě budu muset v blízké době (do 30.4) napsat esej na pojetí pedagogiky současnosti a Komenského. Opravdu se na to netěším. A i když můžeme být rádi, že to tentokrát budeme psát česky tak to zase taková výhra asi nebude. Dlouho jsme nepsali souvisle v češtině takže se těch 5 stran docela bojím. Ke všemu to zas bude jiné formátování, místo MLA bude český ISO. Srandy kopec prostě. V pondělí 6.5 navíc bude z pedagogiky test, 7.5. píšeme anj seminář... a do toho ještě ten den prezentace na sociolingvistiku. Ta dnešní pohoda a odpadlá škola - jedu jenom na 17:00 na němčinu a hoďku předtím doučuju - mi zas hnedka skončí :-D. Pomalu se to s blížícím se zkouškovym kupí. Máte to už taky tak?

A abych nebyla taková negativní jenom... tak tu mám fotky z minulého týdne. Bylo opravdu krásně a i přes to, že jsem skoro pořád na něčem makala tak jsem si našla chvilku vypadnout s Viki ven a něco nafotit. Taky jsem si ty dny zpříjemňovala s bubble tea, jahodama, nějakým tím dobrým obědem a novou peněženkou :-). Příště vám napíšu něco o víkendu a mé cestě do Brna. 

nějaké fotky ze středeční procházky


 můj malý pěstitelský "koutek"
 jahody... do jogurtu s dalším ovocem nebo čoko polštářkama jsou skvělý

na dně Bubble Tea
 čumáček se snaží vypořádat s BT kuličkou
 pomalu letní slejvák
oběd
 konečně nová peněženka... po pár měsících od toho co se mi ta stará rozbila


You Might Also Like

0 komentářů