dreamland: coffee and cakes

11:33 AM

Včera jsme si opět s Kačí vyrazily na kafíčko, něco dobrýho a následnou čumendu po Foru. Prvně jsme šly vyzkoušet kavárnu Julius Meinl a čekalo nás milé překvapení. Kafe jsme si vybíraly pěkně dlouho jelikož pořád přicházela nová a nová strana s nabídkou snad ještě lepší. Kačí skončila u nějaké mandlové a já si dala s bílou čokoládou. Taky nesměl chybět nějaký ten dortík: Míša a Tiramisu. Ťapkání po Foru se nám taky vydařilo. Hnedka jsem objevila dvě věci na wishlist a znásilina DM o jejich Balea novinky. Jen škoda (no, pro mojí peněženku spíše štěstí), že sprcháče měli vybrakované. Tak...a teď ty fotky s kterými jsem si tentokrát pohrála v aplikaci v tabletu :-).

Míša dort (nj, Kačí mě prostě přímo žere :-D)
to by nebyl den bez šílené fotky :-D
 moje mňam mňam kafíčko
Tiramisu
 a jde se na čumendu
milované Forum
zásoba :-D
 a dárek od té mojí kočky :-) obě máme stejný


You Might Also Like

4 komentářů

  1. Krásné fotky .) ten dezert!!!

    zvu tě na svojí GA http://nikol-kach.blogspot.cz/2013/04/prvni-giveaway-pro-vas.html BUDU RÁDA ZA TVOJÍ ÚČAST :)

    ReplyDelete
  2. Jééé, máš úplně úžasné fotky :)). Ten dort a kafe vypadají úplně k sežrání :D.

    ReplyDelete
  3. Nikol a Kay: děkuji za pochvalu :-) jsem ráda, že se vám líbí

    ReplyDelete
  4. Já se takhle ani chodit dívat po obchodech nemůžu, pak mi je hrozně líto, že nemám peníze :D :(
    P.s. Začala jsem znovu psát svůj blog, tak budu ráda, když mou stránku navštívíš! :)

    ReplyDelete