little bit of spring

10:21 PM

Tak se tu zase hlásím! Tentokrát s trošilinkou fotek z dneška. Trochu jsem to ráno poněkud nezvládla a zatáhla školu. Komu by se totiž chtělo vstávat v půl 6, do zimy a do tmy. Ten posun času mě asi tentokrát fakt oddělá. Nezvládám to. Minulej tejden jsem si chrochtala, že už v čtvrtek nevstávám do noci a ejhle... posunou ručičky a je to tu zase. Tak jsem tu hodinu a půl dneska ráno zatáhla. Ještě jsem nechyběla tak co. Hezky jsem se dospala, odučila tři hodiny, dala si čaj a pustila si Suburgatory a Nashville, kterej teď po postu ještě dokoukám a pak kdo ví. Možná si dám ještě Bones (hezky kriminálku místo pohádky před spaním) a nebo pudu chrnět rovnou :-D. A jak to šlape vám?

 trošku jara u mě v pokoji... ani mi nakonec nevadí, že počítač odhalil, že je ta fotka trochu zrnitá // little bit of spring in my room
  prostě čaj... teď pořád piju M&S - Rooibos s vanilkou // just tea.. my favourite right now is from M&S - Rooibos and Vanilla
už mě nebaví zkoumat kterej kabel je na co... tak jsem to barevně vyřešila // I´m tired of exploring which cable is for what

PS: Moc děkuji za všechny vaše komentáře a těším se na další :-).

You Might Also Like

2 komentářů

  1. S těma káblama je to bezva nápad, taky mě rozčiluje, když nevím, k čemu co je :D Ale vypadá to na papír, tak to asi nebude mít dlouhou trvanlivost, ne? :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. jj, jsou to barevný lepicí papírky... ještě jsem přemýšlela jestli si neudělat z bavlnek maslicky... ale tak vždycky se to dá obnovit :-)

      Delete