focení s těhulkou Terkou

12:20 PM

Ve středu odpoledne jsem se domluvila s těhulkou Terkou... kamarádkou/bývalou spolužačkou ze střední... a šli jsme do parku fotit. Terka čeká Ellinku (supr jméno ;-)... a ještě aby se mi nelíbilo, když jsem Michaela a jednu dobu jsem zrovna Ellu měla jako svůj internetový nick :-)) a já jsem si dala za úkol ty holčiny hezky zdokumentovat :-) - v rámci praxe a aby měla Terka nějakou pěknou památku na bříško :-)... jinou než samo-focenou. Už jsem zvědavá, koho takhle... těhu myslím... budu fotit příště. V mém okolí to je docela baby-boom. To jsou na FB samé děti, bříška, ultrazvuky... a to právě často u stejně starých holčin. Těším se až to jednou potká mě... jen to pár let ještě nebude... škola, cestování, práce... a taky to chce toho správnýho tatínka... no, jeden ale nikdy neví :-). A teď ty fotky...












You Might Also Like

4 komentářů

  1. Nádherná holčina :) ..Jinak máš pravdu, teď hodně žen čeká mimčo a navíc je to hlavně v našem věku :) 17,18... :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. :-) jj, už se těším jak je budu fotit až bude Ellinka venku... takové: před a po :-)

      PS: jestli si tím naším věkem myslela i ten můj... a 17,18... tak děkuju... táhne mi na 23 :-D

      Delete
    2. No, aspoň vidíš, že na to rozhodně nevypadáš! :D

      Delete
    3. tak občanku po mě už nějakou chvíli nechtěli ale dva roky zpátky uplně normálně... když nebyl člověk zrovna v TOPU kam chodí ňák tak pravidelně už pár let... a po telefonu se mě ptají dodnes jestli mi už bylo 18 :-D musím i znít jako mladší :-D

      Delete