radosti posledních dní

12:56 PM

Jak se máte? Já si od čtvrtka dopoledne (mám ten den školu do půl 9 a pak jsem šla akorát pro podpis koordinátorky na katedře a následně za fakultní koordinátorkou Erasmu odnést všechny ty lejstra) užívám volno v posteli. Léčím zbytky toho hnusnýho nachlazení pomocí čaje, filmů, seriálů, pěstování bylinek (čímž marně volám sluníčko a jaro :-D), čtení časáků, lakování nehtů a tak :-). Jo a když mluvíme o seriálech... neskutečně se těším na třetí sérii Game of Thrones, to zas budeme moct s mamkou koukat společně :-). Dokonce jí ani nevadí, že to máme v AJ s titulkama. Co se Velikonoc týče tak ty nějak neprožívám. Šupat mě nechodí nikdo už léta tak na co barvit vajíčka a výzdobu nevedu. Stačí mi koupit si narcisy, zasadit bylinky a modlit se za příchod jara. A jak trávíte volno a Velikonoce vy? (I když to venku vypadá spíš jako když jsou Vánoce.)

 H&M noční košile s Minnie :-)
válení v "pyžamu"
sehnala jsem oblíbený čaj, který se už nevyrábí, jupiii
čajíček na hnusnou rýmičku... tenhle je tuším zázvor s limetkou a ještě něčím snad
štěstí se na mě usmálo a kromě lístků na Hostitele jsem předtím ještě vyhrála tuto giveaway, výhra moc potěšila a tímto za ní ještě veřejně děkuji :-)


jdeme na oranžovou
 volám jaro... čekám až vykvetou narcisky
 nedávno přišel Lush letáček... ty mumkini jsou prostě rozkošný

hraju si s mamčiným tabletem
 nové čtení se vzorkem Rimmel BB Cream... jsem zvědavá

You Might Also Like

2 komentářů

  1. No alespoň na Tvém blogu je jaro. :)) A jak se jmenuje ten odstín laku prosím? Ten je totiž úžasný. J.

    ReplyDelete
    Replies
    1. jméno tyhle laky nemaj... zespoda je 37.. tak snad :-)

      Delete