I´m a shopaholic

8:55 PM

A aby toho nebylo málo tak výjimečně tu máme pro dnes druhý článek v pořadí. Protože jsem to v rámci blížícího se jara docela rozjela na poli svého šatníku a po únorovém černém H&M sáčku a šátku v S.I.X. pokračovala nějakým tím svetříkem, tričkem a tak... přináším vám tedy již nějaký čas plánovaný new in post. Dva náramky a balzámy jste již viděli takže přejdeme na zbytek mého nedávného nakupování. Celkově pořád jedu na světlých barvách triček... bílá, krémová, béžová... ale časem mám určo spadeno na nějakou tu meruňkovou, lososovou, korálovou apod. Třeba se mi taky konečně poštěstí a objevím dokonalé galaxy tričko či vínové, co mám na wishlistu někdy od podzimu. Jde se na to!

mint svetr H&M // tričko s lebkou New Yorker // tmavě modré kalhoty kalhoty C&A // kalhotky F&F // kruhová šála Takko



 zlatý-mint náramek S.I.X.
 rtěnka Catrice 210 Pinkadilly Circus

You Might Also Like

5 komentářů

  1. krásné věci:) ten náramek je překrásný<3

    ReplyDelete
  2. Jéé já chci mít tiskárnu na prachy a jen nakupovat! :-DDD
    Mám pro Tebe malou pozvánku na GIVEAWAY u mě na blogu, třeba budeš mít chuť se zapojit a zasoutěžit si. - http://handbagforladies.blogspot.cz/2013/03/giveaway-trickovycz.html Můžeš vyhrát nový tričko, dle vlastního výběru a to se schopaholicovi hodí! :-D

    ReplyDelete
  3. Moc pěkné úlovky :)

    nikol-kach.blogspot.cz

    ReplyDelete