details of my room

12:22 PM

S pondělkem tu mám pro vás menší post s fotkami z mého pokoje. Stále na něm pracuji a vylepšuji. Spoustu  věcí je v něm z Ikey ve které bych snad mohla i bydlet. No a protože mi celkově ještě nepřipadá úplně nejfotogeničtější... ne tak jak bych chtěla... tak tu mám pro vás nějaké detaily.

Z víkendu moc fotek nemám jelikož převážně ležím v posteli a léčím si tu hnusnou nemoc na 7. Prý jí ale mají jenom chlapy... tak to musím být částečně chlap protože mám vždycky pocit, že asi zdechnu. Jedno je jistý, do zejtra s ní musím zatočit protože se mi poštěstilo vyhrát na zítra dva lístky na předpremiéru The Host / Hostitele v Praze a tak s Kačí prostě jedem... rýmička nerýmička. Zas tak blbě mi neni! :-D Foťák beru s sebou takže se určo můžete těšit na fotky. Možná nakonec i zkusím přednastavit nějaký menší víkendový nebo random post na zítra :-). 

















You Might Also Like

1 komentářů