Tuesday in Prague

12:55 PM

Jak jsem vám tu již zmiňovala, poštěstilo se mi vyhrát v soutěži na intoxicated.cz dva lístky na předpremiéru Hostitele (The Host) v úterý 26.3. v Praze, CineStar Anděl. Takže jsem v neděli zajásala, když mi napsala Kubi a já zčekla e-mail a zjistila, že jsem fakt vyhrála. Celá nervní jsem volala Kačí... nervní protože mi to nejdřív nezvedala a taky jsem se bála, že bude v práci nebo prostě něco... naštěstí ne a klaplo to. V pondělí jsem co jen to šlo kurýrovala tu hnusnou nemoc na 7 zvanou rýmička a v úterý nějak v 9:13 jsme už frčely směr hlavní město Praha. Plán byl jasnej... Ikea na Zličíně, obchoďák na Andělu (Obchodní centrum Nový Smíchov) a večer v 18:30 sraz u CineStar Anděl.

Cesta vlakem šla hladce a metro nám jelo za chvilku. Ke všemu jsme ještě měly kliku protože při přestupu na Florenci to jelo hnedka a zrovna tak na konečný na Zličíně. V Ikee jsme byly pak z chviličku... busem. Záchody jsme v Ikee našly hnedka a zrovna tak šikovný skříňky kde jsme si odložily věci... a hurá očumovat, prohlížet, zkoušet a nakupovat. Docela adrenalin bylo i pořídit těch pár fotek jelikož v Ikee se fotit nesmí. Cha, nějak mi to nevadilo :-D a poradila jsem si. Po prohlídce vrchní části, vyzkoušení fakt pohodlný sedačky, křesílek, očumování kuchyní atd. jsme si zaskočili na něco dobrého a pak pokračovaly dolů, kde si Kačí koupila dvě svíčky a držák na knížky... a já to docela parádně roztočila.

Po Ikee následovala cesta metrem na Anděl, kde jsme zapluli do OC. Místní I am taky zklamalo protože peněženku v černé prostě neměli, ale vynahradily jsme si to v Marks & Spencer. Vůbec se těm Britům v ČR o kterých mluvil Clark nedivím. Mít to u nás vybavené jako v Praze tak jsem tam pro něco dobrýho v jednom kuse... třeba pro ty zmrzliny, které jsem tak obdivovala z dálky (rýma, krk apod.)... být tak léto, jednu bych si koupila a hned se do ní venku pustila. Ještě jsme pak okoukli H&M a to už nás začaly pěkně bolet nohy a taky se přihlásil hlad. Cíl byl opět jasnej -> KFC. Tam jsme se nadlábly a nějakou tu hodku odpočívaly a kecaly. Kolem 18:00 jsme usoudily, že je čas vydat se hledat kino. Nápad jít půl hoďky předem byl geniální protože jsme se nejdřív trošku zamotaly... ale nakonec našly. Sraz, nahlášení se, kontrola, ještě rychle pro pití do blízké bageterie nebo co to přesně bylo, ještě WC a hurá na film.

Před filmem proběhl menší úvod s tombolou o 2 knihy s filmovou obálkou a 3 kontaktní čočky. Nevyhrály jsme nic ale i tak jsme si odnesly každá plakát. Kdo se přihlásil tak dostal :-). Jelikož jsme byly mezi prvníma v ČR a podle toho co slečna uvaděčka povídala tak i světě... jelikož premiéra je opravdu až dnes (28.3. 2013)... tak nám po celý film stála v rozích ochranka a hlídala aby někdo třeba netočil. Prostě cool. Hostitel byl úžasnej (kam se hrabe nějaký Stmívání) a klidně bych na něj šla hnedka znova. Po kinu jsme se dopravily metrem na Smíchovské nádraží, kde na nás na parkovišti u blízkého mekáče čekal Kaččin přítel Tomáš a vez nás domů :-). Byl to celkově prostě super den a super film. Co jsme si přivezla vám ukážu příště... a na úplně závěr ještě otázka: Chtěli byste extra recenzi na The Host? :-)

cesta vlakem


a jsme tu... juchuuu juchajdááá
krásná sedačka... přesně ten styl co chci jednou do obýváku... nejlépe s možností barevného potahu
zkoušíme židle, křesla...
moje vysněná kuchyň... i když se mi jich líbí opravdu hodně
prolejzáme 55m2 a 25m2 bytečky... komplet: ložnice, koupelna, kuchyň atd... jeden měl dokonce i balkon
tu brokolici jednou prostě chci! :-D
moje Malinová láska... moooc dobrá :-)
zalíbilo se mi další povlečení :-D trošku mánie už
a teď ještě obchoďák a I am

čajíčky, sušenky, koktejly... slintáme všemi směry

doplňujeme energii v KFC
hlavní cíl den... už se to blíží
ještě společná fotka s plakátem
jé, hele, tady maj velkej plakát
tak šup, pózuj a já tě vyfotim

You Might Also Like

2 komentářů

  1. Tak to musel být skvělý den :) Nákupy, jídlo, kino, jo, takhle si představuju super den!

    ReplyDelete