přísliby jara

8:14 PM

Tak jsem si včera (čtvrtek) kromě lakování nehtů, doučka a relaxace doma... vyrazila i na chvíli ven. Bylo sice chladno ale opravdu krásně. Sluníčko svítilo, ptáci štěbetali všude kolem a já se za občasného Vikinina tahání za vodítko snažila i něco vyfotit. Jak se mi to povedlo nebo nepovedlo posuďte sami :-).

"ráno" s termixem

lakujeme
 přísliby jara

ta moje chlupatá královna ve svetru

 modrá obloha... jupí :-)
  všimla jsem si u sousedů v přízemí, že mají za oknem orchideje

 ptačí modelína :-D

jinak bylo vážně těžké ty zpěváčky vyfotit
Bistro nudle Jarní kari... už ten název mluví prostě za vše :-D

You Might Also Like

2 komentářů

  1. Bistro nudle jsou supr! A doufám, že po tom dnešním šíleném větru, který mě málem odvál, než jsem došla do školy, už vážně přijde to jaro, natrvalo :)

    ReplyDelete
  2. bezvadný post :) máme stejné povlečení :) a termix je asi to nejlepší na světě mňam :-)

    ReplyDelete