just IKEA

4:43 PM

Asi to už víte, možná ještě ne... ale miluju IKEU. Mohla bych tam klidně bydlet a to jsem jí osobně navštívila akorát 2x. Jednou v Praze - Černý most a jednou v Brně, když jsem byla na podzim na víkendové akci s přáteli (říkáme tomu doupátko, oficiálněji Hráčské doupě). Jelikož ani v jednom z těch měst nebydlí a v Ústí Ikeu nemáme, tak vždy využívám koho jenom můžu: před x lety teď už mamčinýho ex-přítele, "bratránka"  Adama (syn mamky sestřenice) co v Praze pracuje a jezdí asi tak jednou týdně mezi UL a Prahou a posledně i kamarádku, co brigádničí v brněnské Ikee. Chudinka si se mnou asi ještě užije :-D. Nábytek si rozhodně nechám vždycky někým přivézt, ale takové malé věci jako posledně dva povlaky na polštáře a tác zmáknu i vlakem. Takže jsem jí napsala, poprosila, poslala odkaz na to co chci, ona mi to dovezla na Doupátko kam taky jezdí, já jí dala korunky a čokošku... a všichni byli spokojení :-). Na látku jsem teď využila A. protože to chtělo Prahu Zličín... neberte akci za 79,- žejo... navíc z toho právě budou super povlaky na ty polštářky co mám ve skříni a je na nich tuhle yorkšír, tamhle kostičky apod... no, nic k světu... takže je takhle s mamkou vyfešákujeme :-). *Jukne na ten sloh nahoře a uvědomí si, jak se zase rozkecala a že by to měla zestručnit.* Prostě jí miluju, vždycky se nějak k věcem z ní časem dostanu a teď se podívejte na fotky těch posledních přírůstků do pokoje.





You Might Also Like

0 komentářů