it´s a beautiful day

12:35 PM

Hm hmm, v poslední době přispívám nějak moc často. Jsem zvědavá jak dlouho mi tenhle trend vydrží. Uvidíme. Dneska se válím doma a až na hodinku doučování (od 13:30) mám kompletně volný den. Zrovna tak to mám zítra... s dvěma hodinkama doučka. Včera jsem po škole, stavení se na poště a v Albertu na nákupu akorát čučela na seriály s Friscem a mandarinkama. Moc mňam mandarinky. Dneska mám v plánu tak akorát hodit si na nehty nový lak (ať žije mint :-) - Essence 53 You Belong To Me), další válení a snad se dokopu i k nějakému tomu studiu na úterní test. Musím prostě. S aplikací Anki to snad půjde hravě. Jinak je venku opravdu krásně tak by asi stálo za to se tam na chvíli vydat a zkusit něco málo nafotit :-). Třeba taky vytáhnu tu naší kouli chlupatou - co mi zrovna zahřívá nohy - z postele a půjde se mnou.





You Might Also Like

1 komentářů

  1. Brusinkový Frisco je nejlepší :) Stejně tak ten mentolovej lak od Essence ♥

    ReplyDelete