crazy rumors

12:29 PM

Tak, je tu slibovaný článek o těchto úžasných balzámech na rty. Úžasné jsou na nich jejich vůně a samozřejmě hydratace. První dva na fotce níže jsem si kupovala někdy na podzim a ten čajový ještě mám... a další dva nedávno. Víc mám zatím odzkoušenou zázvorovou limonádu s citrusem. Spolužačka Anička dneska říkala, že jí to připomíná Sprite nebo tak něco. První dva většině nevoněly (jenom jedné kamarádce ten čaj) ale u dalších dvou zaplesala nad vůní i kamarádka, co ty první dva seznala jako... že docela i smrdí. No... prostě jak komu co voní no :-). Já si nestěžuji ani na jeden i když na Apple Spice jsem si musela chvíli zvykat.



Balzámy jsou vyráběné v USA a to s láskou ;-) (Made with love in the USA). Všechny obsahují bambucké máslo a jsou 100% přírodní. Obsahují dále ingredience jako extra pannenský olivový olej, vitamín E, nějaké další oleje a vosky. Rozhodně můžu potvrdit, že parádně hydratují. Dlouho jsem neměla popraskané rty. Balzámy si nanáším i pod rtěnku a jsou na to skvělý protože jsou bez barev. Nedám na ně prostě už dopustit a rozhodně budu postupně zkoušet další "příchutě" :-).

A co na ně říkáte vy? Máte nějaký svůj oblíbený?



You Might Also Like

2 komentářů

  1. Crazy Rumors jsem vždycky chtěla vyzkoušet, musí vonět úžasně :)
    Státnice určitě uděláš, v jaké jsou vlastně úrovni? B2 nebo C1?
    Btw - jsem nový follower, máš to tady skvělé!

    ReplyDelete
    Replies
    1. děkuju :-)
      no... když si vezmu syntax, fonetiku a fonologii, morfologii atd. plus ještě literaturu... tak to sranda rozhodně nebude
      advanced zkouška tedy C1 byla v prváku
      teď v druháku bude proficiency... takže u státnic určo C2

      Delete