new in: Prague

4:52 PM

Tak a je to tady! Nálož fotek s úterními  přírůstky z Prahy... hlavně z Ikey. Miluju ty jejich věci od polštářů až pomalu po vařečky do kuchyně. Pěkně jsem to tam tentokrát zase roztočila i když jsem musela myslet na to, že ty věci pak budu zbytek dne tahat s sebou... no, šlo to :-). Myslela jsem tak schválně na pořízení spíš menších věcí. Krabice, košíky, nástěnka apod. budou muset prostě počkat. Jednak až budu mít dostatek financí a pak taky nějakou dopravu domů, protože vlakem bych to fakt táhnout nechtěla... a na rozdíl od nějaké komody či šuplíků je lepší, když si to tam pokoupím sama :-). Tak... a teď už ty fotky!

Ikea hezky pohromadě



úžasný nejúžasnější pléd
chlupáč testuje a schvaluje :-D
to budou v létě drinky se super ledem
ještě nesložená krabice

skládáme...

... a vualá, je hotovo
budík, který při otočení mění ukazatele
čas, datum, den // budík // stopky // teplota
a budeme pěstovat bylinky: bazalka, koriandr, tymián

to abych měla čím rosit
ananasy pronikly už i do Ikey
po vanilkové a skořicové přichází další nálož svíček: jablko, brusinky, tropy




mňamózní čajíček a ubrousky na skvrny... jsem na ně zvědavá a určitě vám dám po vyzkoušení vědět
a o těchhle kráskách taky určitě ještě uslyšíte: Marks&Spencer, Ready to Drink - Cosmo, Mojito, Pina Colada

A co vy a vaše poslední nákupy? :-)


You Might Also Like

2 komentářů

  1. Ikeácký věci žeru :)))

    nikol-kach.blogspot.cz

    ReplyDelete
  2. To je teda opravdu nálož! Chystám se do Ikei co nejdřív, už jsem tam dlouho nebyla a doplnky do pokoje jsou potřeba vždycky :)

    ReplyDelete