happiness is a choice

12:20 PM

Sobotu jsem strávila nákupem, vařením (chtěli byste recept?), úklidem (zahrnujícím utření prachu, zametením a převlečením postele) a pak už jsem se jenom flákala u seriálů. Dneska se vrhnu na přípravu zálivky pro svojí téměř chcíplou orchidej. Koupila jsem jí včera hnojivo a průhledný květináč a pokusím se jí oživit, vidím to s ní ale bledě. Chtěla bych si koupit další/novou, protože to prostě nevzdám a více poučena kamarádkou Eliškou to chci zkusit znova a lépe... tak aby mi neumřela. Ovšem pokaždé když po ní v krámě koukám tak stojí tak 200,- (včera dokonce 239,-) a já si pamatuju, jak jsem tu stávající kupovala kolem 150,-. Nemáte nějaké tipy, kde jí sehnat levněji? Kromě flákání mě dneska čeká ještě náš "Majkl Vinc" a dvě kapitoly z něj, tfuj. Málem bych vám taky zapomněla říct, že nedávno přišel velikonoční Lush letáček, ale kód na poštovné zdarma jsem v něm nenašla.

 přípravy :-)

... a vaříme
ještě přidat rýži
nejlepší britská horká čokoláda Cadbury
 nový obal na orchidej a hnojivo

už se na to těším... možná si udělám kafíčko k tomu učení
 nj, úkolům se ani na VŠ člověk nevyhne

 followujte mě na ultraviolet-dreamer.tumblr.com :-)

You Might Also Like

1 komentářů

  1. skvele fotky!! :) recept určite pridaj vyzerá to veľmi chutne ... a Cadbury poznám z anglicka a je to úžasná čokoláda :P

    ReplyDelete