why does it always rain on me?

1:52 PM

Má postel mě od včera líbá od rána do večera. Látky zbylo ještě hodně: jedna celá a kus z té druhé. Polštářky se povedly :-). Trošku to vylepšuje ten hnus venku. Večer v 7 jdeme s kámoškama na zumbu... tak doufám, že mě zpátky nepotáhnout na kusy ve sklenici od okurek. Jsem na nás zvědavá :-D. Jinak moje vylepšování pokoje probíhalo včera ještě novým vypínačem, ten jsem vám ale nefotila. Obyč bílej na rudý zdi.




A nakonec vám prozradím obsah balíčků z předchozího článku. V jednom byl ostnatý náramek z ebay (ten druhý mám z Takka za 29,-... ach ty slevy) a v dalším se ukrývaly dva balzámy od Crazy Rumors. No a protože jsou tak skvělý a já bych je nejradši sežrala, slíbala... no, láska na první pohled prostě... tam jim určo brzo věnuju samostatnej článek. Komu se to nelíbí tak má prostě smůlu :-D. A protože u toho zelenýno není vidět jakej to je... můžete si v komentářích vesele tipnout.

Znáte tyto balzámy? A jaký máte nejraději?




You Might Also Like

5 komentářů