“This isn't going to be some freaky pagan sex thing, is it?”

1:16 PM

Včera jsme šly s Kačí do kina na Nádherné bytosti (Beautiful Creatures). Nejdřív jsme ovšem musela do školy na dvě a půl hodiny Britských kulturních studií (Sex Pistols, God Save The Queen, Anarchy in the UK apod) a pak hoďku doučovat. Takže abych stihla v 15:40 kino (koupit lístky, popcorn, ještě si rychle odskočit... však to znáte), musela jsem se z domu po učení vypakovat za nějakých 9 minut. Slušnej výkon. Stihly jsme to všechno :-). Dokonce i zoufale běhat kolem kina po tom co jsem v sále zjistila, že jsem tratila novej náramek. Našel se :-). Přetrženej ale našel. Už jsem si ho i opravila. No big deal. Po kinu jsme si prolezly obchody, pro jistotu zamítly návštěvu zverimexu (ach ty zvířátka, zase bych to všechno chtěla domu jako loni před vánocema toho užasnyho králíčka) a zkočili si do Albi. Konečně zase plánuji jako člověk :-) aneb slevy diářů v Albi - všechny a 39,-. Chvíli před sedmou jsme to rozpustili: Kačí šla na vlak a já na bus.

Kdyby vás zajímalo jestli si na Nádherné bytosti taky skočit do kina, řeknu vám jedno: ten film je pěknej, ale připravte se na to, že se v průběhu dost odkloní od knížky. Seškrtané postavy člověk chápe, vyškrtaný děj taky... ale předělání hlavní zápletky a jejího rozuzlení už moc ne. Děj o 6 měsíců později už byl pak taky docela mimo mísu. No, když už chtěli něco pozměňovat tak tam mohli dát nějakej epickej zaklínačskej souboj. Jsem zvědavá jestli budou točit i další díl série.




You Might Also Like

0 komentářů