my favourite cosmetic products

12:02 PM

Dneska vám povím něco o věcech co zrovna často používám. Některé denně a některé párkrát v týdnu.


Všem jistě velmi dobře známá Micelární voda od Biodermy pro citlivou pleť. Od té doby, co jsem jí měla možnost vyzkoušet v malém Sensibio balíčku (teď mám tu malou flaštičku na cesty) na ní nedám dopustit. Musela jsem si tak koupit i plné 500 ml balení a že mi to docela trvalo... v té době jsem totálně trpěla... jak se mi stýskalo. Odličovací ubrousky od Baley (i na oči) mě dráždili, mamčin odličovač (teď nevím jaké značky) taky... vždycky jsem se musela snažit  umýt řasenku vodou, pak odličovačem... a pak rychle zase vodu. Micelárku vidím jako naprostý zázrak. Odlíčí dokonale, nic mě nedráždí, vodou oplachovat vůbec nepotřebuju... a když už se mi jednou za sto let udělá někde pupínek... dost rychle zmizí. Za to určitě může taky :-). Miluju jí.

Essence nail art odlakovač mám asi druhý v řadě. Na tmavé laky si vůbec nemůžu stěžovat a jsem zvědavá jak si poradí s třpytkatým lakem z HM. Navíc za ty peníze vydrží opravdu dlouho.

Crazy Rumors balzámy jednoduše miluju. A hlavně tento Candy Cane Pear and Peppermint. Většině lidem v mém okolí nevoní ale mě tedy jo... a moc. Tento má navíc pro mě velmi příjemný chladivý efekt. A co je asi nejhlavnější... všechny tyto balzámy velmi dobře hydratují. Nesnáším rozpraskané a suché rty takže je tento můj velký miláček. Používám ho i pod rtěnku. Brzy si musím pořídit nějaké další. Tento už došel a další (Apple Spice) mi brzy dojde také.


Na výrazné rtěnky jsem nikdy nebyla. Vlastně na žádné. Vždy jsem používala tak akorát balzám a maximálně lesk. Ale pak jsem se nějak zbláznila a musela prostě mít rudou rtěnku Rimmel Lasting Finish By Kate (01) a nedávno jsem k ní připojila další od Rimmel Moisture Renew Lipstick (160). Denně teď jednu z nich používám a určitě brzy nezůstanu jenom u nich. Už si brousím drápky na další rtěnku do sbírky.

Vůči podobným věcem jako je Night Grow Lash Serum od Dermacolu bývám většinou dosti skeptická ale několik blogerským recenzí mě přesvědčilo to s ním zkusit. Kupovala jsem ho tenkrát v akci v Rossmannu a ještě s 10% slevou mě vyšlo kolem 130 Kč. Dnes ho seženete v DM kolem 100. Nemůžu říci jak moc působí na délku řas jelikož na tu si nestěžuji ale rozhodně bych řekla, že řasy méně vypadávají a v tom důsledku jich je pak o něco více. Rozhodně do něj půjdu znovu.
Původně jsem si chtěla koupit k séru i příslušnou řasenku od Dermacolu, ale pak jsem si všimla této nové Nutri Lash Mascara. Nemám jí zrovna moc dlouho a asi bych i dala přednost trochu jinému kartáčku ale nemohu si stěžovat. Jen budu doufat že Nutri není jenom nápis a bude fungovat tak hezky jako Serum :-). Můj příští nákup na řasy bude určitě sérum a pak se chystám vyzkoušet Rocket Volume Express od Rimmel.

Baleu Sprchovou emulzy Lesní plody vám mohu doporučit hned ze dvou prostých důvodů: cena a krásná vůně. Celkově na Baleu v oblasti sprcháčů a tělových krémů nedám dopustit kvůli cenně a vůním.

Tento sprchový gel Sheabutter und Vanilleduft jsem dostala k narozeninám/Vánocům od kamarádky a je vážně super. Příjemně jemně voní a je krásně krémový - přesně když potřebujete něco vážně příjemného na dotek a hydratačního.

Syoss Repair and Fullness šampon... nejdřív mi přišlo, že mě po něm strašně svědila pokožka hlavy ale asi to bylo něčím jiným. Nějaké špatné období. Teď si na něj vůbec nestěžuji. Sprcháč od Baley červený pomeranč už mi sice došel a mám jen zbyteček v cestovním balení ale je úžasnej. Krásně voní.

You Might Also Like

2 komentářů

  1. Micelárku by som chcela skôsiť aj ja len je drahá pre mňa :( Snád sa podarí si ju kupit. A už sa chystám aj na tie sprcháče od Baley! Mám od tejto značky nový krém na ruky a veeľmi si ho pochvaľujem.. dokonca aj moj oco a brat!! :D

    www.seesimona.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. jj, stojí dost (já jsem za ní platila u nás v lékárně asi 470,-) ale mám jí od 6. února... takže to bude brzo měsíc... a používám ji jednou denně, někdy i dvakrát... a ubyly mi asi 2 centimetry... tímhle tempem jí mám ještě tak na 5 měsíců... což zaplatit 500 na půl roku... to jde :-)
      jj, Balea je fajn... sbírku sprcháčů jsem teď docela eliminovala ale krémů tu mám kopec, měla bych se začít poctivě mazat každý den :-) jinak se té zásoby do smrti nezbavím :-D

      Delete