výběr PragoFFest 2013

6:35 PM

Tak jsem se včera vrátila z conu a po náležitém vyspání vám přináším menší report. Je toho hodně o čem by se dalo psát takže se to pokusím trochu shrnout. Po čtvrteční náročné cestě, vystání fronty u registrace a "vybalení" jsem se vrhla na roznošení plakátů na svoje 2 přednášky ze 3, všechny přivítala, zaskočila si na sýrové toasty, vybavila se kofeinem a v 21:00 šla přednášet o Mortal Instruments. Povedlo se to velmi... přišlo nějakých 28 lidí... a proběhly dva panáky na oslavu mého prvního přednášení. Večer jsem ještě dodělala páteční přednášku a pokračovala v bavení, blbnutí, chození na přednášky, zpívání, hraní, focení a ponocování. Tak to ostatně vypadalo celý con :-). Občas mi i někdo vzal foťák a vyblejsknul mě. Epická byla přednáška s předčítáním 50 odstínů šedi a My Little Pony jako lesbická romance. Nesmělo chybět ani vaření po upírsku, dva kvízy, Glee jukebox a další super pořady :-). Kdo tam nebyl, litujte. Kdo byl, těšme se na léto a FF kde to rozjedeme ještě víc (jestli to je vůbec ještě možné) :-D.

 plakát :-)


Maky má plyšáka


a další roztomilej plyšák... ten kukuč

 a aby toho plyše nebylo málo tak je tu plyšová obsluha buFFetu... Plyšoun nebo taky Pasta :-)

 Angly Birds už i jako karetka

 já a kámoš... Plyšoun fotil

 doděláváme přednášku na druhý den a lišky nám klečí u nohou :-D

 Evanescence - My Immortal... a jedem :-D


placky na mé conové tašce

 a stánek s nima :-)

 "Udělej zombie!" :-D

 další zombík :-D

 Doctor s Tardis

 Suit Up day :-)


koupila jsem si hru

 tak a teď podle těch obrázků na kostkách vyprávějte příběh... na pořadí nezáleží... komentáře jsou vám k dispozici :-D

 zase já... to my vždycky někdo vzal foťák a vyblejsknul mě abych tady taky byla :-D

 páteční fireshow :-)




 jsem tam :-D... sobota 10:00 pod Nightconem

 nějaká hra... Česká hospoda... k zahrání jsem se bohužel nedostala ale vypadalo to dost stejně jako Infarkt

 Kuchy s Portym a kvalitní literatura :-D... vaříme po upírsku

 a rovnou ukázka z knihy :-D

 To be a brony or not be a brony?

 vymalujte si svého poníka a místnost plná chlapů


PetrSF a jeho milované lesbičky... aneb lesbická magie útočí :-D

 výhra v kvízu :-)... totální tipovačka... 4 místo

 Kuchy a scénické předčítání Fifty Shades



 a zpíváme :-)... Glee, Doctor Horrible, Buffy atd

 poslední den... čili nedělní ráno na conu a únava u buFFetu


Tak... kdo příště jede se mnou??? :-)

You Might Also Like

0 komentářů