little miss Jackson

11:32 AM

Tak jsem tu s vámi sdílela fotky svých kamarádek a teď si tu v pauze ve škole udělám takový malý ego post :-D. Navíc, když je toto 100 článek. S novým semestrem jsem se rozhodla pro nový sestřih a šla zase na krátko... prej mi to sluší... posuďte sami. A aby ta foto byla pěkně ve stylu, vzala jsem si na to černé sáčko a svůj alá Jackson klobouček. Tak aspoň zas víte jak vypadá ten, koho tu čtete. Jinak... ve 12 mě čeká informační schůzka na Erasmus a 19.2. pak výběrové řízení. Tfuj. UK jsem už ve výběru nenašla takže teď přemýšlím nad Norskem nebo Dánskem. Ještě zajímavě vypadá Island a škoda, že jsem neobjevila třeba taky Nový Zéland. Kam byste jeli vy na 5 měsíců kdybyste měli tu možnost?

černé sáčko H&M / klobouk C&A / Rimmel Moisture Renew Lipstick 160 Rose Passion

You Might Also Like

5 komentářů

  1. účes je super :)) ja by som šla do Nórska alebo Austrálie :)) niekde kde som ešte nebola

    ReplyDelete
    Replies
    1. děkuju :-)
      já právě strašně moc chtěla do UK protože jsem tam ještě nebyla... a jako... studuju angličtinu takže si i myslím, že bych měla
      ale ta teď v nabídce není takže asi Norsko :-)

      Delete
  2. Jedna malá pozvánečka na GIVEAWAY - http://handbagforladies.blogspot.cz/2013/02/crazy-lens-giveaway_15.html Hraje se o crazy čočky! O:-)

    ReplyDelete
  3. Klobouček je luxusní, hned bych ho brala. :) A účes ti moc sluší. Hodně štěstí ve výběrovém řízení, doufám, že se pak i tady na blogu podělíš o zážitky, fotky a podobně. :) Já bych asi jela kamkoliv, baví mě poznávat na vlastní pěst nová místa, ale bohužel pro mě, měla jsem se líp učit, aby mě v Erasmu mohli vybrat. :D U nás na oboru se většinou dostávají lidi do pobaltských států a severoevropských zemí, to Norsko nebo Island například zní skvěle. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. děkuju :-)... říkali mi jak mi sluší takové kloboučky tak jsem si pak před dvěma lety v létě musela jeden v CA pořídit :-)
      jakmile někam odjedu, rozhodně se podělím :-)
      dokopat se k pořádnému šetření na zrcadlovku mi pomohla i ta vidina, že než bych jela... chci pořádnej foťák :-) ať ty všechny zážitky mají kvalitní dokumentaci

      Delete