baby, it´s cold outside

11:33 AM

Zdar čtenáři! Dnes mám pro vás malý random post a napříště můžete pravděpodobně očekávat new-in. Trošku jsem si v týdnu udělala radost a koupila pár věcí. Už bych chtěla jaro a teplo abych mohla vytáhnout sáčko, bílou lehkou bundičku, novou neonovou šálu a podobně... a hlavně abych mohla fotit kytičky atd a už začli mé oblíbené akce jako Chabařovická pouť či zahájení Lázeňské sezóny. Taky jsem plánovala jak mamku vezmu kolem jejích narozenin do Drážďan ale narozky má 10. března a to bude ještě kosa takže to budu muset odložit na jaro. Dále mám nějak potřebu vám sdělit, že jsem si zamilovala brokolici takže jsem už dvakrát dělala zapečené těstoviny se sýrem a brokolicí. Musím si jít najít nějaké další recepty :-D. Taky bych si měla udělat úkol na pondělí (nj, i VŠ je má), podívat se na ty 3 kapitoly do Němčiny a číst na Britskou literaturu III. Tfuj. Pak mám samozřejmě plnou hlavu Erasmu. A jaký máte víkend vy?

 těstoviny, sýr, brokolice... před zapečením

a po něm :-)
 lakujeme... Essence 43 WHERE IS THE PARTY?
 plyšoví parťáci
sněží a mrzne
 světýlka kolem postele mám i po vánocích
chumelí chumelí... a to i na můj parapet

You Might Also Like

3 komentářů

  1. My už sáčka taháme a taky máme hlavu plnou Erasmu :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. jo to máte dobrý :-D ale už víte kde jste
      já tu šílim kam pojedu když UK neni... myslela jsem na Norsko... pak čtu jak je tam draho a bojim se, že to co je pod KAJ je nějakej zapadákov :-D
      tak jsem zvědavá jestli mužu jet přes KHV... to je aspoň čtvrý nejvěší město tam... kod oboru 0,9 tam ale neni... ale AJ tam učej... pak jsem koukala, že Niky a vy jste taky jeli bez toho aby tam kod oboru na 0,9.... úterý bude zajímavý prostě :-D
      šílím :-D

      Delete
  2. cestoviny s brokolicou su naj!! :)) zapečené som ešte nerobila

    ReplyDelete