new in - little things - last week

8:20 PM

Příležitostí k nakupování je spousta a důvody se vždycky najdou. No a něčím si ten první týden letního semestru člověk zpříjemnit přece musel :-). Takže jsem se vrhla na další výraznou rtěnku (druhou do sbírky... a neberte to za polovinu ceny - 75 Kč), bonbony Katjes, odlakovač na nehty (protože jsem neměla a už docela dlouho si půjčovala ten mamčin co ale moc neodlakovával), kondicionér Syoss (protože jsem zrovna taky neměla vůbec žádný), no a nakonec nějaké to příjemné čtení na večery... abych to stihla než půjdeme s kámoškou do kina.






You Might Also Like

1 komentářů

  1. Mńam, ty bonbony! :D Nádherné bytosti jsem nečetla a podle toho, co se tak různě dozvídám, mě ani příběh moc nezaujal, takže se k tomu asi nedostanu, každopádně kdo nečetl, tak tomu se film na motivy knihy líbil. :D Mooožná si ho někdy pustím. Začátek semestru je vážně nutné si zpříjemnit, osobně se chystám do Ikey na svíčky. :)

    ReplyDelete